Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

Strömberg

Kör alltid för fort!!
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Trollhättan
Hoj
Husaberg 650 Supermoto -07 Nu kittad för isen!!
minimoto

ja vill...ja vill...ja vill oxå ha en!!! :)
men de e tydligen försent eller??
vill oxå rejsa i vinter...
 

Hampusd

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Mini-moto
Nu är det som så att jag har tex suttit och läst länge här på sporthoj men har inte reggat mig förns nu då jag inte har haft så mycket att säga. och ja visst jag har beställt flera. Detta pga av att jag har flera vänner som vill ha och för att det kändes lättare att jag samlade hela beställningen under mitt username i stället för att han skulle få 5 st pm med en beställning som bara gör det mera krångligt.
 
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
om det nu skulle gå vägen...

vart kör man i vinter då? kan man hyra gokart banor? eller göra en egen chaijna klass :D eller blir det inne på ica stormarknad å dra en sväng...
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
MostWanted_NKPG skrev:
om det nu skulle gå vägen...

vart kör man i vinter då? kan man hyra gokart banor? eller göra en egen chaijna klass :D eller blir det inne på ica stormarknad å dra en sväng...

Tycker alla samlas på någon ICA supermarket å kör ett race mellan alla gångar :tummenupp

Går det egentligen att regga en minibike så man får köra en sån i trafik som en moppe eller liknande egentligen? nån som har nån aning om det? antagligen får man inte det, men jag kanske är ute och cyklar..? :)
 

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
*Foxen* skrev:
Tycker alla samlas på någon ICA supermarket å kör ett race mellan alla gångar :tummenupp

Går det egentligen att regga en minibike så man får köra en sån i trafik som en moppe eller liknande egentligen? nån som har nån aning om det? antagligen får man inte det, men jag kanske är ute och cyklar..? :)


Jag kommer använda min som en moppe iallafall... hehe.... ner till macken... :yoparty
 

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Ort
Söderhamn
Hoj
Zx9R -99
jag kommer då köra överallt med denna lilla leksak , och det som är så fint är attd et finns 2 poliser här i söderhamn där jag bor. och om dom oturligt nog kommer blir det till att köra tillskogs och sedan springa hehe ;) :rofl
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Zana skrev:
Jag kommer använda min som en moppe iallafall... hehe.... ner till macken... :yoparty

jag lär nog använda den som lämpligt fordon till skolan å ut å racea på natten.. ;) men serriöst, vad kan polisen göra om dom skulle stoppa en efter en vanlig väg?
 

NOBY

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sthlm
Hoj
motorynka
*Foxen* skrev:
jag lär nog använda den som lämpligt fordon till skolan å ut å racea på natten.. ;) men serriöst, vad kan polisen göra om dom skulle stoppa en efter en vanlig väg?

- Får jag se på körkortet och registreringsbeviset tack!

:banana

//Norbert
 

jonasjacobson

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2004
Ort
stockholm
Hoj
aprilia rs 250
på cuihan.com är det en sak jag inte förstår...när man sparat kvittot och skrivit ned alla uppgifter på det, ska man skicka en kopia till er då eller hur funkar det? ni säger att man måste skriva postnummer på det vilket iof inte är något problem men hur ska ni få tag på uppgifterna? man vill ju inte släppa ifrån sig sitt kvitto.
 

MSR

foamproductions.net
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
R1, Honda CR125, Fighter XS
jonasjacobson skrev:
på cuihan.com är det en sak jag inte förstår...när man sparat kvittot och skrivit ned alla uppgifter på det, ska man skicka en kopia till er då eller hur funkar det? ni säger att man måste skriva postnummer på det vilket iof inte är något problem men hur ska ni få tag på uppgifterna? man vill ju inte släppa ifrån sig sitt kvitto.

Skulle tippa på att du tar med dig kvittot när du hämtar hojen !!!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top