Mr_SoaP skrev:hoppas det e några fler från götet som är på ett race på typ avenyn vi e 8pers
//Jocke
Jajemen
Mr_SoaP skrev:hoppas det e några fler från götet som är på ett race på typ avenyn vi e 8pers
//Jocke
250cross skrev:Är det försent att beställa en?
Vad kostar allting om man beställer en LY-CIG14E?
250cross skrev:Är det försent att beställa en?
Vad kostar allting om man beställer en LY-CIG14E?
Mr_SoaP skrev:å så var det ju det åxå.. tyvärr.
//Jocke
MostWanted_NKPG skrev:om det nu skulle gå vägen...
vart kör man i vinter då? kan man hyra gokart banor? eller göra en egen chaijna klass eller blir det inne på ica stormarknad å dra en sväng...
Coola Ola skrev:Hehe, minimoto blackrace på götaplatsen Jag är på iaf!
*Foxen* skrev:Tycker alla samlas på någon ICA supermarket å kör ett race mellan alla gångar
Går det egentligen att regga en minibike så man får köra en sån i trafik som en moppe eller liknande egentligen? nån som har nån aning om det? antagligen får man inte det, men jag kanske är ute och cyklar..?
Coola Ola skrev:Hehe, minimoto blackrace på götaplatsen Jag är på iaf!
Zana skrev:Jag kommer använda min som en moppe iallafall... hehe.... ner till macken...
*Foxen* skrev:jag lär nog använda den som lämpligt fordon till skolan å ut å racea på natten.. men serriöst, vad kan polisen göra om dom skulle stoppa en efter en vanlig väg?
jonasjacobson skrev:på cuihan.com är det en sak jag inte förstår...när man sparat kvittot och skrivit ned alla uppgifter på det, ska man skicka en kopia till er då eller hur funkar det? ni säger att man måste skriva postnummer på det vilket iof inte är något problem men hur ska ni få tag på uppgifterna? man vill ju inte släppa ifrån sig sitt kvitto.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|