Oblic
Skulle inte tro så värst
Är de den modellen som vi har "beställt"? -> http://nationalrecreationgroup.com/movies/pcoket-rocket-vs-mini-gp.MPG
Oblic skrev:Är de den modellen som vi har "beställt"? -> http://nationalrecreationgroup.com/movies/pcoket-rocket-vs-mini-gp.MPG
Nja, inte exakt samma, våra har ju helkåpa och en bättre ram.Oblic skrev:Är de den modellen som vi har "beställt"? -> http://nationalrecreationgroup.com/movies/pcoket-rocket-vs-mini-gp.MPG
Bodoe skrev:Om det blir fler hojar än vad som får plats i ett antal containrar (och det inte lönar sig att ordna fram en till ev. mindre container) så tycker jag att de som beställt FLER ÄN EN minimoto först skall "drabbas"!
Bodoe skrev:Om det blir fler hojar än vad som får plats i ett antal containrar (och det inte lönar sig att ordna fram en till ev. mindre container) så tycker jag att de som beställt FLER ÄN EN minimoto först skall "drabbas"!
Tycker inte någon skall tvingas bli utan, först kan man väl fråga snällt de som beställt fler än en om de kan tänkas köpa en mindre...för det är säkert flera som köpt ett antal för att sedan försöka sälja dyrare och tjäna pengar på!EskortflickaN skrev:vi som lagt en beställning åt kompisar då?
blir ju väldigt mycket enklare för Mac att hålla koll på ett fåtal som beställer många åt kompisar än att det kommer 500 olika beställningar
Bodoe skrev:Tycker inte någon skall tvingas bli utan, först kan man väl fråga snällt de som beställt fler än en om de kan tänkas köpa en mindre...för det är säkert flera som köpt ett antal för att sedan försöka sälja dyrare och tjäna pengar på!
Bodoe skrev:Tycker inte någon skall tvingas bli utan, först kan man väl fråga snällt de som beställt fler än en om de kan tänkas köpa en mindre...för det är säkert flera som köpt ett antal för att sedan försöka sälja dyrare och tjäna pengar på!
Dvdmaster skrev:Det är inte säkert att de som har köpt flera än en pocket bike, tänker sälja en eller några. Själv så har jag beställt 2 st en till mig själv och en till flickvännen. Det kan bli tråkigt att endast åka själv, så har nog många också tänkt.
NOBY skrev:Exakt flickan måste oxå ha en, måste finnas någon att raca me ...
//Norbert
Great, trodde det kunde sluta med att man stod där utan både pengar och hoj nämligen...Sam skrev:DEt kommer de som beställer och betalar ganska fort få veta, så pengarna betalas tillbaka till dem.
NOBY skrev:Exakt flickan måste oxå ha en, måste finnas någon att raca me ...
//Norbert
Oblic skrev:Exakt så jag menar, jag måste kunna race:a mot alla mina 5tjejer
de verkar iaf som de flesta har så många...
EskortflickaN skrev:vi som lagt en beställning åt kompisar då?
blir ju väldigt mycket enklare för Mac att hålla koll på ett fåtal som beställer många åt kompisar än att det kommer 500 olika beställningar
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|