jonasjacobson
Ny medlem
låter mkt bra det...förstod bara inte riktigt vad det stod...
men LY-CIG083G2 borde juh nästan räknas som en moppe? eller?Zana skrev:Jag kommer använda min som en moppe iallafall... hehe.... ner till macken...
moto-gg skrev:reservdelar lär behövas någon här på forumet borde åta sig den biten och köpa upp sig på ett lager av sånt som kan tänkas gå åt
moto-gg skrev:reservdelar lär behövas någon här på forumet borde åta sig den biten och köpa upp sig på ett lager av sånt som kan tänkas gå åt
Villee skrev:Så du tänker lura sporthojs besökare på en miljon och sedan fly till Kina och sätta pengarna in på din kusins bank! Visste att det var något lurt
jonasjacobson skrev:på cuihan.com är det en sak jag inte förstår...när man sparat kvittot och skrivit ned alla uppgifter på det, ska man skicka en kopia till er då eller hur funkar det? ni säger att man måste skriva postnummer på det vilket iof inte är något problem men hur ska ni få tag på uppgifterna? man vill ju inte släppa ifrån sig sitt kvitto.
Kricke skrev:Jag har inte orkat läsa igenom hela tråden, kom precis hem från utlandet.
Vad finns det som säger att de inte tar pengarna och sticker??
Finns det någon som vet att ett lyckat köp har gjorts därifrån?
NOBY skrev:Fattar varför ingen har valt G13... den e ju hur grym som helst... såg att listan va tom på den.. så man lär ju knappast få sin då
Den har larm, två pipor , 3 mätare o feta bakdäcket och gör 45km/h ...
//Norbert
jonasjacobson skrev:på cuihan.com är det en sak jag inte förstår...när man sparat kvittot och skrivit ned alla uppgifter på det, ska man skicka en kopia till er då eller hur funkar det? ni säger att man måste skriva postnummer på det vilket iof inte är något problem men hur ska ni få tag på uppgifterna? man vill ju inte släppa ifrån sig sitt kvitto.
Anders.mrx skrev:HE he he,klart vi skall ha race på avenyn!
Fluxir skrev:nån som har en lastbil så kan vi ju köra hela avenyn å sen in i släpet på en trailer, det skulle va lite snyggt...
Mr_SoaP skrev:Fan vad grymt det hadde varit!! o filma allt så klart!
det måste vi ordna!!!
Mac skrev:Nu e jag hemma igen!
144 nya PM
Så räkna med 200 nya hojar på listan.....
Mvh Marcus
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |