spoon
Lucky 7's
x_dream skrev:Hur verkar det, finns det någon möjlighet att beställa en minimoto, eller är det som det sägs aldelles försent.?
Det är redan försent, sorry
x_dream skrev:Hur verkar det, finns det någon möjlighet att beställa en minimoto, eller är det som det sägs aldelles försent.?
Ge dem en dag så har dem det.. Står på deras hemsida att de gör 200 000 scooter/pocket bike om året så det blir väl över 500 om dagen..apbot skrev:hehe med så här många hojjar, så kommer vi inte få se dom föräns ett par år.
nu vet jag inte hur stor fabriken är eller vilken kapacitet dom har, men känns lite som dom nog inte har 500 + hojjar ståendes.
jonasjacobson skrev:det är väl omöjligt att någon får pengar eftersom då måste väl Sam greja med skatt osv?
gixxermf skrev:
gixxermf skrev:
gixxermf skrev:
När jag är färdig med den? Helst runt 6hk iaf!Poffer skrev:Är det någon som vet vad 14E-modellens effekt ligger på? Hade vart kul att veta
stoffer skrev:När jag är färdig med den? Helst runt 6hk iaf!
Och tvåtaktsportning är inte så svårt, helst inte om det är motorer som är gjorda så billigt som möjligt.Poffer skrev:Hehe, förstora utblås o insug borde ju kunna göra nån hkr iaf!
Vad hade du tänkt o göra?stoffer skrev:När jag är färdig med den? Helst runt 6hk iaf!
Måppetrimma!!!marcus_136 skrev:Vad hade du tänkt o göra?
stoffer skrev:Och tvåtaktsportning är inte så svårt, helst inte om det är motorer som är gjorda så billigt som möjligt.
EDIT: Det kanske var det du menade
Jo, det måste åtgärdas.. får ta en av mina 36r!Poffer skrev:Hehe, jepp Hörde rykten om att knasaren var på 8mm, det skulle ju kunna bli en flaskhals ganska snabbt
stoffer skrev:Jo, det måste åtgärdas.. får ta en av mina 36r!
Poffer skrev:Hehe, jepp Hörde rykten om att knasaren var på 8mm, det skulle ju kunna bli en flaskhals ganska snabbt
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|