Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Ort
hemma
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
jag vill oxo ha en!!!! skriv upp mig!!! hallå, är det för sent? :confused:
 

Dibben

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2003
Ort
Solna
Hoj
Kollar efter ny
Tjenare, tänkte bara höra om någon vet avståndet mellan skivbromsfästena. dvs hålen man sätter fast oket i. så man kanske kan byta ut dem till någon bettigare variant om de nu är 51/74mm infästning
 
Last edited:

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Ort
Torslanda
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
Phew, bra jobbat Mac! Äntligen är man med på listan så man vet att allt är ok :banana
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
Mac skrev:
Sååååååååå!

Nu är listan äntligen färdig! :banana :banana :banana

Det går fortfarande att ändra färg och lägga till sitt namn, men jag lägger inte in några nya beställningar.

http://wb275134.bahnhofbredband.se

Mvh Mac

Stort tack till dig Mac :tummenupp Bra jobbat. Nu är det bara och vänta på sin moto för din del.

Vi andra har fortfarande en hel del att fixa :7peta
 

WheelieMaster

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2004
Ort
Sthlm
Hoj
Suktar
Mac skrev:
Ska jag ta med dem som anmälde sig efter deadlinen så blir det 50 små rackare till att klämma in :fyllisar[/QUOTE

Kan du inte ta med fler om man betallar mer? jag har inte varit hemma på hella sommaren så jag har inte kunnat skirva fören nu! Jag skulle kunna ge 3000-4000 för en! Skulle vilja beställa 3st! Så snälla Låt mig få beställa :tummenupp
 
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
WheelieMaster skrev:
Mac skrev:
Ska jag ta med dem som anmälde sig efter deadlinen så blir det 50 små rackare till att klämma in :fyllisar[/QUOTE

Kan du inte ta med fler om man betallar mer? jag har inte varit hemma på hella sommaren så jag har inte kunnat skirva fören nu! Jag skulle kunna ge 3000-4000 för en! Skulle vilja beställa 3st! Så snälla Låt mig få beställa :tummenupp
TIDSGRÄNSEN för reservationer HAR GÅTT UT, TYVÄRR!

På måndag sammanställer Mac intressen, och på tisdag morgon kontaktar vi fabriken och speditören för bästa pris angående modeller och leveranstider.
Då har vi lite "kött på benen" om antal och modeller.

----------------------------------------------------------------------

sitter å väntar på morgondagen :D
 

Westergren

Homokuppe, liten palle, söka andra kille
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
S3 -05, Perák -49, Z650 -82
WheelieMaster skrev:
Mac skrev:
Ska jag ta med dem som anmälde sig efter deadlinen så blir det 50 små rackare till att klämma in :fyllisar[/QUOTE

Kan du inte ta med fler om man betallar mer? jag har inte varit hemma på hella sommaren så jag har inte kunnat skirva fören nu! Jag skulle kunna ge 3000-4000 för en! Skulle vilja beställa 3st! Så snälla Låt mig få beställa :tummenupp


Har man satt en deadline så måste den ju gälla, även om vissa kanske inte hinner få med sin beställning. Om det ska börja bli budgivning för att få med hojar efter deadlinen är slut så blir det ju bara konstigt. Det är ju inte ens säkert att alla som anmält sitt intresse nu får vara med och köpa hoj.
Men det kommer säkert bli fler köp framöver, så det är bara att ge sig till tåls!
Tror inte att vi kommer hinna köra någonting innan det första vita landar på marken i svedala.

/ Jon
 

kontroll

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Ort
STockholm
Hoj
Ingen just nu
Jag står inte med på listan även fast jag anmälde mig i lördags kväll?
De va ju sagt att lördagen skulle va sista dagen?
 
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
lägg också märke till så tror ja det är tänkt ifall nån skulle bli utan så är det den eller dem som är sist joinad på sh.com. eftersom detta erbjudande i första hand ska gynna oss.

rätta mig om ja har fel ;)
 

Mac

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Sollentuna
Hoj
Hojlös för tillfället =(
kontroll skrev:
Jag står inte med på listan även fast jag anmälde mig i lördags kväll?
De va ju sagt att lördagen skulle va sista dagen?

Jag har inte tagit bort dig från listan. Skicka uppgifterna igen så lägger jag till dig...

Sam: Vad skulle jag göra nu? Skulle jag ordna listan i bokstavsordning också?

Mvh Marcus
 

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Ort
Mullhyttan
Hoj
FZR 600R
kray skrev:
Har man satt ///
Tror inte att vi kommer hinna köra någonting innan det första vita landar på marken i svedala.

/ Jon

vadå? går väl å köra innomhus? parkerings hus å dyligt lär va populärt oxå... å så kan det ju va pissfränt å sladda lite på snön.. :p
 

The Svånk

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2004
Ort
Asås
Hoj
Highland sm *såld*. Gsxr1000
När alla betalat och det kanske blev en container som inte blev tillräckligt full , så är det väl bättre att låta dom som inte hann beställa få nån dag på sig att fylla upp dom x antal lediga platserna än att behöva sålla bort några som beställt ?
 

spoon

Lucky 7's
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Sundbyberg
Hoj
Airbus 321
Mac skrev:
Jag har inte tagit bort dig från listan. Skicka uppgifterna igen så lägger jag till dig...

Sam: Vad skulle jag göra nu? Skulle jag ordna listan i bokstavsordning också?

Mvh Marcus

Då blir ju listan lite sämre... det ska ju vara först till kvarn.
 

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Blekinge
Hoj
Yamaha R1
The Svånk skrev:
När alla betalat och det kanske blev en container som inte blev tillräckligt full , så är det väl bättre att låta dom som inte hann beställa få nån dag på sig att fylla upp dom x antal lediga platserna än att behöva sålla bort några som beställt ?


Tycker som du. Så skicka gärna ett pm eller tala om ifall det blir några tomma platser i containern kvar så kan jag hjälpa till att fylla den. Ifall det inte går så får ja skicka en egen beställning. Finns inte så mycket annat att göra annars. Men ja skulle uppskatta om det fanns nån plats över och ni vill fylla den med min hjälp. :)
 

Mechanic_D

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Ja
thopa skrev:
Tycker som du. Så skicka gärna ett pm eller tala om ifall det blir några tomma platser i containern kvar så kan jag hjälpa till att fylla den. Ifall det inte går så får ja skicka en egen beställning. Finns inte så mycket annat att göra annars. Men ja skulle uppskatta om det fanns nån plats över och ni vill fylla den med min hjälp. :)

Om du skickar en egen beställning så kontakta mig! :)

MVH Daniel
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top