Coola Ola skrev:8mm, det var inte mycket... På MB-5an hade jag 16mm iaf. Iofs, så länge de går ok standard så lär jag nog inte trimma o hålla på.
på min mt hade jag 24mm
Coola Ola skrev:8mm, det var inte mycket... På MB-5an hade jag 16mm iaf. Iofs, så länge de går ok standard så lär jag nog inte trimma o hålla på.
Mac skrev:Sååååååååå!
Nu är listan äntligen färdig!
Det går fortfarande att ändra färg och lägga till sitt namn, men jag lägger inte in några nya beställningar.
http://wb275134.bahnhofbredband.se
Mvh Mac
RAVESMURF skrev:en rackare till kan du väl klämma in?
Mac skrev:Sååååååååå!
Nu är listan äntligen färdig!
Det går fortfarande att ändra färg och lägga till sitt namn, men jag lägger inte in några nya beställningar.
http://wb275134.bahnhofbredband.se
Mvh Mac
Mac skrev:Ska jag ta med dem som anmälde sig efter deadlinen så blir det 50 små rackare till att klämma in [/QUOTE
Kan du inte ta med fler om man betallar mer? jag har inte varit hemma på hella sommaren så jag har inte kunnat skirva fören nu! Jag skulle kunna ge 3000-4000 för en! Skulle vilja beställa 3st! Så snälla Låt mig få beställa
WheelieMaster skrev:TIDSGRÄNSEN för reservationer HAR GÅTT UT, TYVÄRR!Mac skrev:Ska jag ta med dem som anmälde sig efter deadlinen så blir det 50 små rackare till att klämma in [/QUOTE
Kan du inte ta med fler om man betallar mer? jag har inte varit hemma på hella sommaren så jag har inte kunnat skirva fören nu! Jag skulle kunna ge 3000-4000 för en! Skulle vilja beställa 3st! Så snälla Låt mig få beställa
På måndag sammanställer Mac intressen, och på tisdag morgon kontaktar vi fabriken och speditören för bästa pris angående modeller och leveranstider.
Då har vi lite "kött på benen" om antal och modeller.
----------------------------------------------------------------------
sitter å väntar på morgondagen
WheelieMaster skrev:Mac skrev:Ska jag ta med dem som anmälde sig efter deadlinen så blir det 50 små rackare till att klämma in [/QUOTE
Har man satt en deadline så måste den ju gälla, även om vissa kanske inte hinner få med sin beställning. Om det ska börja bli budgivning för att få med hojar efter deadlinen är slut så blir det ju bara konstigt. Det är ju inte ens säkert att alla som anmält sitt intresse nu får vara med och köpa hoj.
Men det kommer säkert bli fler köp framöver, så det är bara att ge sig till tåls!
Tror inte att vi kommer hinna köra någonting innan det första vita landar på marken i svedala.
/ Jon
kontroll skrev:Jag står inte med på listan även fast jag anmälde mig i lördags kväll?
De va ju sagt att lördagen skulle va sista dagen?
kray skrev:Har man satt ///
Tror inte att vi kommer hinna köra någonting innan det första vita landar på marken i svedala.
/ Jon
Mac skrev:Jag har inte tagit bort dig från listan. Skicka uppgifterna igen så lägger jag till dig...
Sam: Vad skulle jag göra nu? Skulle jag ordna listan i bokstavsordning också?
Mvh Marcus
The Svånk skrev:När alla betalat och det kanske blev en container som inte blev tillräckligt full , så är det väl bättre att låta dom som inte hann beställa få nån dag på sig att fylla upp dom x antal lediga platserna än att behöva sålla bort några som beställt ?
thopa skrev:Tycker som du. Så skicka gärna ett pm eller tala om ifall det blir några tomma platser i containern kvar så kan jag hjälpa till att fylla den. Ifall det inte går så får ja skicka en egen beställning. Finns inte så mycket annat att göra annars. Men ja skulle uppskatta om det fanns nån plats över och ni vill fylla den med min hjälp.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|