Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

stefan.n

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2004
Ort
Sthlm
Hoj
Ingen
Sam skrev:
Pratade med GEneral Manager som inte ville gå ner till mer än 160US på 14E.
Det är kanske därför han är GEneral MAnager :D
Jag tycker ändå att vi har bra priser. Har för mig att du tog 2290 Skr för 14E ut från zazty medlemmar. :va


Jag har för mig att alla beställde G2'or från zatzy. Då är 2290 inte mycket.

Synd att vi inte fick speciellt mycket rabatt, trots att det var relativt stor beställning. Men jag klagar inte alls, är ju hur jävla billigt som helst. Skitbra jobbat krappar (SAM, Mac, m.fl.)!


MVH Sten sture den store.
 

spatten

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
goteborg
Hoj
R1
Gott sagt pelle

Pelle B skrev:
:arsele :huvet :kocko
Vill du ha diplom eller? Blanda inte in dina affärer här, det blir ju bara ändå rörigare för de som inte riktigt har koll på hur de ska göra.


Gott sagt pelle sätt ner foten ,,, de e ju en riktig höna den där riskok ,,,, :kocko
 

GlennB

Teases and Dares
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sthlm
Hoj
GSX1100 Brööl edition, yamaha MR50 och Kinamoppe.
stefan.n skrev:
Jag har för mig att alla beställde G2'or från zatzy. Då är 2290 inte mycket.

Synd att vi inte fick speciellt mycket rabatt, trots att det var relativt stor beställning. Men jag klagar inte alls, är ju hur jävla billigt som helst. Skitbra jobbat krappar (SAM, Mac, m.fl.)!

Nej, det blev väldigt få G2'or på zatzy, nästan alla beställde den mindre hojen..

Jag tycker det blev ett väldigt bra pris ändå, jag skiter egentligen i vem som tjänar vad och hur mycket rabatt man får, huvudsaken är att jag får en produkt jag vill ha för ett pris jag är nöjd med.
 

da-geez

Medlem
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Malmoe
Hoj
2004 GSXR 1000
MSR skrev:
Jag gjorde en utlandsinsättning... Bankerna sa att det var det lättaste, då dras det dollar belopp som du skrivit direkt från ditt konto... Där får man oxå ha 140 tecken i meddelande rutan :):):)

Då ska jag prova det. Var nere på en Handelsbank och de hade ingen aning
om var jag snackade om. Han sa jag var tvungen att gå till en Föreningssparbank eftersom kontot va där. Sen dessa satans öppertider, lägga två luncher på att ränna runt o leta efter seriösa banker.
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
da-geez skrev:
Då ska jag prova det. Var nere på en Handelsbank och de hade ingen aning
om var jag snackade om. Han sa jag var tvungen att gå till en Föreningssparbank eftersom kontot va där. Sen dessa satans öppertider, lägga två luncher på att ränna runt o leta efter seriösa banker.

Ja tyvärr det har uppstått en massa tjafs i små banker och speciellt på postkontor. Det är i och för sig ganska ovanligt med sådana transaktioner, men de borde känna till detta för det tillhör deras jobb.
Vi har försökt förenkla proceduren ytterligare med IBAN och SWIFT koder, så får se om det börjar flyta lite bättre.
Min bank ringde till mig två ggr under dagen för de hade fått en massa samtal från kontor som inte visste hur göra.
Får ni problem, så är det en vanlig utlandsbetalning som skall genomföras. :3freak De behöver inte veta att dollars stannar i Sverige så länge.

Kan oxå fixas som utlandsINSÄTTNING som var meningen från början. Det kan t.o.m. bli billigare för insättaren.
 
Last edited:

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Ort
Ytterby
Hoj
Såld
Jag skuttar in och betalar i morgon och av vad jag har kunnat läsa mig till så är det ett hett tips att springa in på Föreningssparbanken med engång då!
! :tummenupp
 

ola_malmqvist

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2004
Ort
skåne
Hoj
ducati/yamaha/honda
Vi har försökt förenkla proceduren ytterligare med IBAN och SWIFT koder, Kan oxå fixas som utlandsINSÄTTNING som var meningen från början. Det kan t.o.m. bli billigare för insättaren.[/QUOTE]

Var står dessa koder??? IBAN... SWIFT.. är dom utsatta på länken?
 

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Skövde
Hoj
ER6n
Sam skrev:
Min bank ringde till mig två ggr under dagen för de hade fått en massa samtal från kontor som inte visste hur göra.
Får ni problem, så är det en vanlig utlandsbetalning som skall genomföras. :3freak De behöver inte veta att dollars stannar i Sverige så länge.
Min bankkontor ringde för en stundsen och sa att det hade blivit fel vid överföring på grund av dem. De hade hade gjort något fel som jag inte förstog mig på men dom skulle nog fixa det tills i morgon. Så pengarna ifrån mig kommer. Just det meddelandet jag skickade med fick va minnemalt så det kommer att stå

2ST LY-CIG 14E BLUE
Dennis Johansson
pernr
Adress postnr och stad men "E" fick inte plats i skövde
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
Vad händer om man vill sätta in via internetbank? måste man växla först? vad ska man skriva i medelandet... tror bara de accepterar 8tecken...
 

Coola Ola

Guest
kajlyl skrev:
Vad händer om man vill sätta in via internetbank? måste man växla först? vad ska man skriva i medelandet... tror bara de accepterar 8tecken...

Det funkar bara om du kan göra en utlandsinbetalning via din Internetbank (min bank, Nordea, fixar inte det t.ex.) men om det går så är det lugnt.
 

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
Fittja fick inte plats så det blev fitta mohaha ush va tråkig humor :hihi
 

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Ort
Söderhamn
Hoj
Zx9R -99
hej på er , jävlar vad många inlägg det kommer här varje dag . men jag undrar om , priserna är spikade på hemsidan nu så det bara är att betala in och vara glad?
 

Slynix

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
CBR o minis
Jag har utlandsbetalning på min internetbank.. Så jag kan alltså använda den ?

Men då får jag ju inte kvitto på samma sätt eller?

Funkar detta??

SAaam? :tomten
 

trille

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2003
Ort
Mitt i sverige
Hoj
R1 + 2x GRC
Sam skrev:
Till våren kan du återkomma. Januari eller Februari :tummenupp

räkna inte med att det blir samma intresse för hojarna då, när alla har läst dom kommande trådarna om vilken skit det är ni beställt!

Och jag vet att det bara är en billig leksak, men jag tror att många tror att detär jämförbart med en "riktig" minimoto från typ GRC.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top