Leon skrev:Jag har beställt en hoj, men vill ha en till. Går det att skicka PM om en extra eller är det för sent?
Kosken skrev:Var på banken och betalade precis,bank personalen skrattade och undrade vad det handlade om.Var tydligen sex pers innan mig och betalat.
da-geez skrev:Okej.. Är det någon som har satt in pengar än? Hur gjorde ni?
crasypete skrev:detta kanske låter lite dumt men jag vill va på den säkra sidan så att jag får nån hoj!"!! är det 247 us dollar man ska sätta in om man ska ha en LY-CIG14E? uppskattar om någon kan vara vänlig och hjälpa mig med detta så det inte blir fel.. tack
Svar : JA det är det för 14E.crasypete skrev:detta kanske låter lite dumt men jag vill va på den säkra sidan så att jag får nån hoj!"!! är det 247 us dollar man ska sätta in om man ska ha en LY-CIG14E? uppskattar om någon kan vara vänlig och hjälpa mig med detta så det inte blir fel.. tack
Henrik Rosvall skrev:Kristofer Stiernhufvud vem är det?
Finns ju bara mobilnummer till denna killen.
Han är skriven i västerås, undrar bara så det inte är nåt skumt.
/Henrik
fax skrev:Hmmmmm mystiskt nån som blir 1,5 miljoner rikare och drar utomlands snart
Sam skrev:Har t.o.m. lägenhet klar i Shanghai
Nejdå, jag stannar kvar här och ni får era minimotos ifall båten inte sjunker
Mr. Cap skrev:Går det inte att beställa hojarna mot faktura? Sammanlagt är det ju ändå ganska mycket pengar som skickas någonstans i Asien. Vet att man kan få varor skickade till Tullen i Sverige och man betalar när man hämtar sina varor. Alternativt att man använder en Escrow Service som en tredje part som håller i pengarna tills varorna kommer. Ett seriöst företag hade gått med på det.
Coola Ola skrev:Vet att det varit uppe i tråden innan men om man vill ge Mac en peng för besväret, är det bara att sätta in några extra dollars och så går överskottet automatiskt till honom eller?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|