Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

hermes

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SÅLD
va faan

va faaan man är borta i Grekland 1vecka och så har en sådan här sak paserat en :huvet , hoppas man är med nästa gång det ska beställas billiga roliga prylar.

Mac

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Hojlös för tillfället =(
Leon skrev:
Jag har beställt en hoj, men vill ha en till. Går det att skicka PM om en extra eller är det för sent?

Nja, vi får se om vi behöver fylla containern till max, då tar vi emot fler beställningar, tror jag :confused:

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Kosken skrev:
Var på banken och betalade precis,bank personalen skrattade och undrade vad det handlade om.Var tydligen sex pers innan mig och betalat.

Klockrent! :yoparty Vi blir 6 pers som går ner till banken imorrn här i Uddevalla också, dock samtidigt :tungan

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
hum vet i fan vad banken jag va på såg ut som frågetäcken fick göra en utlandsbetalning. s´å jag e tacksam om ni kan kollar att det kommit in pengar.

MSR

foamproductions.net
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
R1, Honda CR125, Fighter XS
da-geez skrev:
Okej.. Är det någon som har satt in pengar än? Hur gjorde ni?

Jag gjorde en utlandsinsättning... Bankerna sa att det var det lättaste, då dras det dollar belopp som du skrivit direkt från ditt konto... Där får man oxå ha 140 tecken i meddelande rutan :):):)

georg

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2004
Hoj
ingen just nu
Byta modell

Skulle bli glad om jag fick veta om det gick bra att byta från cig14 til cig12.
Blir lättare att veta hur mycke jag ska betala då!

crasypete

Pete82
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
gpz 900 fighter
detta kanske låter lite dumt men jag vill va på den säkra sidan så att jag får nån hoj!"!! är det 247 us dollar man ska sätta in om man ska ha en LY-CIG14E? uppskattar om någon kan vara vänlig och hjälpa mig med detta så det inte blir fel.. tack :)

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
crasypete skrev:
detta kanske låter lite dumt men jag vill va på den säkra sidan så att jag får nån hoj!"!! är det 247 us dollar man ska sätta in om man ska ha en LY-CIG14E? uppskattar om någon kan vara vänlig och hjälpa mig med detta så det inte blir fel.. tack :)

Svar: JA !

CBR Patrik

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
R1
Va inne och skulle batala idag, men stötte på problem. Man va tvungen att ha ett konto på banken för att kunna göra denna betalning.... Suckarns, men jag får gå in på min egen bank i morgon och fixa detta :)

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
X-JELL
nu har jag vart å betalat in pengarna.. va ska ja göra nu då?? skulle man skicka nånting till Sam eller hur va det??
Får jag nån bekreftelse av han när pengarna satts in??

//jens

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
En blå
crasypete skrev:
Svar : JA det är det för 14E.

fax

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Kawasaki mean streak 1600
Henrik Rosvall skrev:
Kristofer Stiernhufvud vem är det?
Finns ju bara mobilnummer till denna killen.

Han är skriven i västerås, undrar bara så det inte är nåt skumt.

/Henrik

Hmmmmm mystiskt :rolleyes: nån som blir 1,5 miljoner rikare och drar utomlands snart :hihi

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
En blå
fax skrev:
Hmmmmm mystiskt :rolleyes: nån som blir 1,5 miljoner rikare och drar utomlands snart :hihi

Har t.o.m. lägenhet klar i Shanghai :hihi :hihi

Nejdå, jag stannar kvar här och ni får era minimotos ifall båten inte sjunker :tummenupp

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Sam skrev:
Har t.o.m. lägenhet klar i Shanghai :hihi :hihi

Nejdå, jag stannar kvar här och ni får era minimotos ifall båten inte sjunker :tummenupp

När jag kolla upp Kristofer Stiernhufvud "Sam" så var de ok men vem säger att de e han???? :hihi

Mr. Cap

Stunta gör ont
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Fireblade -02
Går det inte att beställa hojarna mot faktura? Sammanlagt är det ju ändå ganska mycket pengar som skickas någonstans i Asien. Vet att man kan få varor skickade till Tullen i Sverige och man betalar när man hämtar sina varor. Alternativt att man använder en Escrow Service som en tredje part som håller i pengarna tills varorna kommer. Ett seriöst företag hade gått med på det.

Coola Ola

Guest
Vet att det varit uppe i tråden innan men om man vill ge Mac en peng för besväret, är det bara att sätta in några extra dollars och så går överskottet automatiskt till honom eller?

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
En blå
Mr. Cap skrev:
Går det inte att beställa hojarna mot faktura? Sammanlagt är det ju ändå ganska mycket pengar som skickas någonstans i Asien. Vet att man kan få varor skickade till Tullen i Sverige och man betalar när man hämtar sina varor. Alternativt att man använder en Escrow Service som en tredje part som håller i pengarna tills varorna kommer. Ett seriöst företag hade gått med på det.

DEt går att ordna. Priset blir då c. 6998kr för 14E :hihi :hihi

edit: Du är orolig för Asien förstår jag. Detta företag är ISO9001 certifierad samt har CE certificat, och vi har kollat upp dem. Det är grönt. Vi har fått t.o.m. igenom en betalningsplan som de aldrig accepterat tidigare, dvs. garantin är i hamn. BAra lugn, om båten håller sig flytande så har vi våra minimotos innan jul :tomten

Last edited:

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
En blå
Coola Ola skrev:
Vet att det varit uppe i tråden innan men om man vill ge Mac en peng för besväret, är det bara att sätta in några extra dollars och så går överskottet automatiskt till honom eller?

Bara skriv på PM till mig vad du har betalat till Mac samtidigt med de andra uppgifterna så går det till honom. :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM