Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

Coola Ola

Guest
trille skrev:
räkna inte med att det blir samma intresse för hojarna då, när alla har läst dom kommande trådarna om vilken skit det är ni beställt!

Och jag vet att det bara är en billig leksak, men jag tror att många tror att detär jämförbart med en "riktig" minimoto från typ GRC.

Jaha? Du tävlar med Riskok om meningslösate inlägg i den här tråden eller? :confused:

Westergren

Homokuppe, liten palle, söka andra kille
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
S3 -05, Perák -49, Z650 -82
trille skrev:
räkna inte med att det blir samma intresse för hojarna då, när alla har läst dom kommande trådarna om vilken skit det är ni beställt!

Och jag vet att det bara är en billig leksak, men jag tror att många tror att detär jämförbart med en "riktig" minimoto från typ GRC.

Tror inte alls att det är "skit", kollade f.ö på en kinahoj igår, tillverkad av samma företag som vi beställt från, den verkade röra sig rätt friskt faktiskt.
Sen att det inte är nån riktig Minimoto tror jag att alla som beställt är medvetna om. Men vad är det som säger att man inte kan ha kul med den för det? :hihi

trille

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2003
Hoj
R1 + 2x GRC
Coola Ola skrev:
Jaha? Du tävlar med Riskok om meningslösate inlägg i den här tråden eller? :confused:

NI får gärna slänga pengarna i sjön för mig... jag bryr mig inte... men jag hoppas att folk förstår vad det är för junk!

kray skrev:
Tror inte alls att det är "skit", kollade f.ö på en kinahoj igår, tillverkad av samma företag som vi beställt från, den verkade röra sig rätt friskt faktiskt.
Sen att det inte är nån riktig Minimoto tror jag att alla som beställt är medvetna om. Men vad är det som säger att man inte kan ha kul med den för det?

Känner en kille som köpte exakt den modellen som ni beställt (14e) på blocket tillsammans med 2 st jobbarkompisar.
efter en månad hade alla 3 cyklarna gått sönder, två rambrott vid styrhuvudena och ett elfel som dom inte får någon ordning på.
dom gick i 40 km/h uppmätt med bil!

Coola Ola

Guest
trille skrev:

Jo, alla fattar nog att det inte är superkvalitét och att de inte går att jämföra med en racemoppe men tonen i ditt första var inte vidare trevlig. Ingen blir ju gladare av att du kommer o skriver folk på näsan med sånt som de redan är medvetna om. Så länge man får köra fyra-fem gånger så är det fortfarande billigare än att åka o hyra en minimoto, det kan gå på en femhundring per gång.

Att den inte går fortare än 40-50 spelare heller inte så stor roll om man inte har kört minimoto förut, jag tyckte det gick hyfsat fort i en gokart som knappast toppade mer än 50-55. Som sagt, det är en kul leksak för väldigt lite pengar sett till vad man får ut av den.

Slynix

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2004
Hoj
CBR o minis
Gött SAM :tummenupp

Om jag vill betala lite extra till dig o mac, GÅR DET BRA FÖR DIG? :tomten Nä men det är bara o lägga till en liten slant eller? Antar att summan av alla som lägger till blir en del..

Det står på mottagare:

Namn:
Adress:

Postnummer och ort:
Land:

Meddelande till mottagaren:
Kontonummer/IBAN:
SWIFT-adress:

Men jag hittar inte allt detta på www.cuihan.com ??

apbot

ECC Crü
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
säxsäxsti
trille skrev:
NI får gärna slänga pengarna i sjön för mig... jag bryr mig inte... men jag hoppas att folk förstår vad det är för junk!

Känner en kille som köpte exakt den modellen som ni beställt (14e) på blocket tillsammans med 2 st jobbarkompisar.
efter en månad hade alla 3 cyklarna gått sönder, två rambrott vid styrhuvudena och ett elfel som dom inte får någon ordning på.

då måste dina jobbarkompisar vara überfeta då dessa ska hålla för 150 pannor :tungan

BillS

DayDreamer©
Gick med
15 May 2004
Hoj
R6/YZ400F
Fan va mycket bittert folk det finns :confused:
Va ere för fel.. Dåligt med :tuttar på sistone? :hihi
Äsch, lägg ner allt trashtalk och låt folk/oss som beställt lära av våra "misstag" i såna fall.. Tror de flesta faktiskt förstår att för 2000 får man inte en fullfjädrad minimoto.

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
En blå
trille skrev:

DEt går mycket rykten om allt möjligt. Fabriken är ISO9001 samt CE certifierad och vi har 3 månaders garanti redan i hamn.
Vi kan ju följa utvecklingen på SH sidor hur det går. "Olyckskorparna" göre sig icke besvär :yoparty

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Oj vad glad man blir.
Fick min lön för 1/8-31/1 , jobbade 112,5 timmar (135h med rast iräknat).
Blev glad i hågen och skulle åka iväg och sätta in pengarna, tittade lite mer på lönespecen men vad i h*lvette jag har fått betalt för 50 timmar.
Löser det sig inte senast på måndag så kan jag glömma min MiniMoto :( :mad: fan

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
The-PatriX skrev:
Oj vad glad man blir.
Blev glad i hågen och skulle åka iväg och sätta in pengarna, tittade lite mer på lönespecen men vad i h*lvette jag har fått betalt för 50 timmar.

men låna av ngn polare eller släkting då... :banana

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
En blå
Slynix skrev:
Om jag vill betala lite extra till dig o mac, GÅR DET BRA FÖR DIG?

Ja det går bra. Jag behöver bara de uppgifter som står på www.cuihan.com

Det kommer att kollas mot intresselistan och när du hämtar hojen skall du kunna bevisa betalningen.

Henrik Rosvall

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2004
Hoj
Ingen just nu......
The-PatriX skrev:
Oj vad glad man blir.

Nu börjar bortförklaringarna komma...... :fatta!
Undrar hur många som kommer att köpa en i sista änden...?

/Henrik

p.s Widlund är du aldrig härinne.....eller är du bara medlem för att få köpa en minimoto??? :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM