Clifton
JoJo vill du gifta dig med mig!
Kanon!. Stog säkert på den där sidan. men jag ville vara helt säker vill inte missa chansen på nån klantig miss =)
Ravetrancer skrev:Sam: Jag tycker fortfarande att du skall göra en redig presentation av dig själv.
Borde få din adress, personnummer(fullständigt o telenummer.
Namnet Stiernhufvud låter precis som en sån där som drar till brasilien
Du fattar väl själv att det handlar om mycket pengar, och massa folk frågar, då kan du ju presentera dig som sagt.
Inlägg nummer 423 i tråden (Så dansar man SAMBA)Sam skrev:Presentation av mig (Sam).
Kristofer Stiernhufvud
Gränsgatan 9
28020 Bjärnum
tel.070-282 5051
52 år, akademisk utbilding, tillgångar tillräckligt, inget behov av likvida medel, Bankgironummer 5260-5086, skonummer 46, hoj ZZR1200 med 140mil på tavlan, bor i Shanghai emellanåt, har 3 barn varav 2 hemma, 2+4år, tänkte bo kvar i huset ett bra tag till Har en 4-rummare i Shanghai som de mest misstänksamma kan få adressen till efter de betalt sin hoj
Jag har faktiskt principer som inte går att köpa för pengarna. Detta tillhör bland de. Men vill du diskutera andra saker i samband med pengar så går det alltid att göra (diskutera alltså )NuclearX skrev:Hur mycket vill du ha för o börja fundera lite på "att fly landet" då Sam?
Clifton skrev:Kanon!. Stog säkert på den där sidan. men jag ville vara helt säker vill inte missa chansen på nån klantig miss =)
Henrik Rosvall skrev:Fan vad grym CIG 12 Blue/Silver är när man såg en stor bild på den?
Varför har fler inte beställt den?
Den kanske va en utav de långsamma hojarna men lite större är de väl......kanske är bra för mig som är 2 meter.
Jaja jag har ju redan beställt en G14E nu så jag får ta en cig 12 till våren.
/Henrik
Pasi skrev:GS-311 (offroad), ni andra som har valt den, tar ni 100cc modellen, jag tänkte göra det då de andra troligen blir för slöa.
(Alt. 50/70/90/100 cc)
Kanske kan bli problem vid utlämningen ifall alla har valt olika stora motorer, beror väl ifos på hur väl det syns på förpackningen.
El Presidente skrev:Är en av de som oxå valt GS-311 modellen, men då min lille son är den preliminära orsaken till inköpet (GIVETVIS så måste ju farsan testa! ), så har jag valt 50 cc- varianten.
Har dock ALLVARLIGA funderingar på om jag ska välja 70 cc- alternativet "innan båten går", det BÖR ju gå att strypa den på ngt sätt så den inte går i 70 blås med Junior på...
Hur resonerar ni andra som valt denna modell?
Ngn av er som har större insikt i just den modellen kanske...?
Sam skrev:Jag tänkte ta en med 100ccm motor i. Uteslutande till min son, 2 år .
Han kan säkert hantera den om 10 år
Alldeles rätt Och ha roligt samtidigt, Det är väl inte fel eller??GlennB skrev:..Och under tiden kan pappa "köra in den" åt honnom eller ?
RookieSM skrev:Föreningssparbanken är gratis om de gör på rätt sätt, dock verkar ingen veta hur man gör. Be banken ringa Anders Appelberg, det var han som hon på min bank ringde och då var det gratis. Nån form av valutaväxling ser det ut att vara. Köpte kronor av mig och sålde dollar till Sam.
Sam skrev:Alldeles rätt Och ha roligt samtidigt, Det är väl inte fel eller??
FleXusRR skrev:Nu har man varit på banken...
De flyttade över pengarna direkt eeeehhhh eller var det efter 5 samtal plus 3 från min egen sida.
Plus att man fick äran av att biträdet skrattade som fan på det sista stället där hon ringde och fick den hjälp hon behövde.. Det hade tydligen ringt in fler med samma problem och alla skulle ha MINI MOPEDER skrikande rakt ut i banken....
Fick ju snabbt rätta upp henne o säga att det var en Mini motorcykel
Dock så började hon bara skratta mer åt en mini motorcykel så man fick gå därifrån med skam
Men nu e de betalt
GlennB skrev:För dom som undrar hur stor G2'an är så finns det en bild här inklusive en normalstor hyfsat lättklädd flicka med som storleksjämförelse..
64.29.137.210/js/all_product/NinjaGT1.jpg
FleXusRR skrev:Nu har man varit på banken...
De flyttade över pengarna direkt eeeehhhh eller var det efter 5 samtal plus 3 från min egen sida.
Plus att man fick äran av att biträdet skrattade som fan på det sista stället där hon ringde och fick den hjälp hon behövde..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|