Jag skickade min bror tillbanekn igår.
Men dom sade till han att det finns en risk att transaktionen inte godkänns !
Vad vill du jag skall göra då, så det slutade med att bror fick ge kassörskan fullmakt att föra in pengarna på mitt konto igen. och mycket riktigt. Idag kom pengarna tillbaka.
Så nu har jag gjort en insättning på bankgironummer: 5260-5086, med 5900:- Svenska riksdaler. I Meddelande fältet fyllde jag i namn, person nummer, vad jag betalat för ( 3 st LY-CIG14E ) mobilnummer, och nickname här på forumet, sen fick jag inte plats med mer.
Ringde sen till banken via internet jour telefon för att ta reda på hur jag får ett gilltigt kvitto på insättningen. Och det var bara till att gå ner på banken och få ett av dom där.
Så, på det sättet löste sig allt, inget behov av skärmdumpar som vem som helst med en mus och skärm kan redigera i ett så avancerat programm som Paint !...
Och med detta så Hoppas jag inerligt att jag slipper orora mig mer för bankproblem i detta ärende =), Nu skall jag bara med lite tur kunna sätta mig ner och räkna ner dagarna tills mina minimotos kommer !, samtidigt som jag räknar ner dom dagarna så kan jag försöka trolla fram pengar till hyran, mat, och öl ......... Samtidigt somjag försöker lösa mitt bankproblem med det där satans lånet som jagar en hela nätterna igenom !....