Coola Ola
Guest
Mr_SoaP skrev:onsdag e la rätt kass dag!!! bättre med torsdag isåfall en dag efter löning iallafall!
//Jocke
det är onsdagen den 1e september som menas
Mr_SoaP skrev:onsdag e la rätt kass dag!!! bättre med torsdag isåfall en dag efter löning iallafall!
//Jocke
Korrekt!Coola Ola skrev:det är onsdagen den 1e september som menas
1. JME 1st LY-CIG14EJME skrev:Jag kan ju skriva upp mig som NR 1 på restervlistan
1. JME 1st LY-CIG14E
Glömde totalt färgen!Mark skrev:1. JME 1st LY-CIG14E
2. Mark, 1 st. LY-CIG14E, color: silver, Gbg
Så det finns redan en reservlista!? vem kontaktar jag om jag vill skriva upp mig på den?Sam skrev:Reservationstiden är ute!
Kolla: www.cuihan.com
Finns redan en reservlista som kan fylla en hel del. När alla betalat från intresselistan kommer nya uppgifter.
JME skrev:Så det finns redan en reservlista!? vem kontaktar jag om jag vill skriva upp mig på den?
HOHO...Att det inte skrivits någonstans att en reservlista redan existerar. Vet dom som e på reservlistan att dom ens finns uppskriva på en sådan?Maxxi skrev:Jultomten
JME skrev:Så det finns redan en reservlista!? vem kontaktar jag om jag vill skriva upp mig på den?
WheelieMaster skrev:Mac skrev:Ska jag ta med dem som anmälde sig efter deadlinen så blir det 50 små rackare till att klämma in [/QUOTE
Kan du inte ta med fler om man betallar mer? jag har inte varit hemma på hella sommaren så jag har inte kunnat skirva fören nu! Jag skulle kunna ge 3000-4000 för en! Skulle vilja beställa 3st! Så snälla Låt mig få beställa
hehehe, snart så kan du nog välja och vraka och pruta på blocket !!! Många köper fler och endel av dessa skall nog "få sin gratis".
*Foxen* skrev:grabbar å brudar i västernorrland eller i närheten, kan inte vi lösa frakten ner hit på ett lämpligt sätt
Beror hur man ser på det.Poffer skrev:NER till norrland?
Sam skrev:Beror hur man ser på det.
*Foxen* skrev:grabbar å brudar i västernorrland eller i närheten, kan inte vi lösa frakten ner hit på ett lämpligt sätt eller ska de bli bussgods för alla?? Jag bor i sollefteå, men skulle ju kunna ta mej till sundsvall iaf *10mil, men vafan, det står man ut med!*
Chefen Alabama skrev:Hey stuuuupid!!! Du behöver inte få klämma på dollarna, bara säga att du ska sätta in $XXX på kontot. Så talar tanten om för dig hur mycket det blir i schwedissh kråååns, du betalar summan och allt är klart.
Må brudarna ta dig...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |