Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

Loterus

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Södertälje
Hoj
snart
låter som ett bra alternativ med att reserver fyller ut kontainern, blir ju knappast dyrare för alla.. och all blir nöjda o glada :banana

och sen en fråga bara.. kanske redan är ställd men måste man knalla till banken.. kan man inte om man har internebanken bara lägga över summan till dollar kontot? och srkiva infon i medelande rutan och sen när man har överfört printa ut bekräftelsen..?
 
Last edited:

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
Reservationstiden är ute!

Kolla: www.cuihan.com

Finns redan en reservlista som kan fylla en hel del. När alla betalat från intresselistan kommer nya uppgifter. :D
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
JME skrev:
Så det finns redan en reservlista!? vem kontaktar jag om jag vill skriva upp mig på den?

Den är full den med. Nya uppgifter kommer i tråden om det behövs.

Det körs en ny omgång till våren. Sporthoj har många intressanta ämnen att penetrera tills dess. :tummenupp
 

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Ort
Flytt Sthlm
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
WheelieMaster skrev:
Mac skrev:
Ska jag ta med dem som anmälde sig efter deadlinen så blir det 50 små rackare till att klämma in :fyllisar[/QUOTE

Kan du inte ta med fler om man betallar mer? jag har inte varit hemma på hella sommaren så jag har inte kunnat skirva fören nu! Jag skulle kunna ge 3000-4000 för en! Skulle vilja beställa 3st! Så snälla Låt mig få beställa :tummenupp

hehehe, snart så kan du nog välja och vraka och pruta på blocket !!! Många köper fler och endel av dessa skall nog "få sin gratis".
 

Westergren

Homokuppe, liten palle, söka andra kille
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
S3 -05, Perák -49, Z650 -82
*Foxen* skrev:
grabbar å brudar i västernorrland eller i närheten, kan inte vi lösa frakten ner hit på ett lämpligt sätt eller ska de bli bussgods för alla?? Jag bor i sollefteå, men skulle ju kunna ta mej till sundsvall iaf *10mil, men vafan, det står man ut med!* :)


Vi är många härifrån västernorrland, Sundsvall/Östersund som har beställt. Det finns väl lite tankar på att antingen ordna fram en lastbil/lätt lastbil eller ta ett släp t o r sthlm och ta med hojar upp hit, beroende på hur många hojar det rör sig om.
Men det ordnar vi när det börjar dra ihop sig för leverans tycker jag. :)

/ Jon
 

walste

Nu med Titan i kroppen
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Gävle
Hoj
Mmm....
Chefen Alabama skrev:
Hey stuuuupid!!! Du behöver inte få klämma på dollarna, bara säga att du ska sätta in $XXX på kontot. Så talar tanten om för dig hur mycket det blir i schwedissh kråååns, du betalar summan och allt är klart.
Må brudarna ta dig... :fyllisar

Men det står ju att man först måste växla till $$$$$$ och sen sätta in på kontot.
Det vart ju inte automatiskt dollars om banktanten satt in kronor på kontot :va
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top