Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

Alper

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2004
Hoj
no
aao, Fax jag skojade ju annars :7peta
om jag skulle fått något svar skulle jag satt in, men fick inget.

Tror att jag ska beställa ifrån eBay istället, kostar lika mycket.

--
we use one of the best shipping companies actual trucking companys that we dont really have any problems with if you do have many customers with these i can help you with a large container order where it would be very cost effective to you, let me know your exact address and i ll give you prices for both, i ll let you know now if you buy one scooter it will cost a lot cause of shipping and if you going to buy the whole 40 foot container you can make great money with it you can always reach me at 516-523-9224 let me know if this helps
--

verkar gå att beställa minimotos överallt :D

Mvh/Alper
btw.. fax du bor inte så långt ifrån mig :gnissla

fax

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Kawasaki mean streak 1600
Alper skrev:
aao, Fax jag skojade ju annars :7peta
om jag skulle fått något svar skulle jag satt in, men fick inget.

Tror att jag ska beställa ifrån eBay istället, kostar lika mycket.

--
we use one of the best shipping companies actual trucking companys that we dont really have any problems with if you do have many customers with these i can help you with a large container order where it would be very cost effective to you, let me know your exact address and i ll give you prices for both, i ll let you know now if you buy one scooter it will cost a lot cause of shipping and if you going to buy the whole 40 foot container you can make great money with it you can always reach me at 516-523-9224 let me know if this helps
--

verkar gå att beställa minimotos överallt :D

Mvh/Alper
btw.. fax du bor inte så långt ifrån mig :gnissla

I texten står ju också att det blir dyrt att beställa en , billigare att beställa hel container.
Vänta tills i januari/februari då ska vi ju göra ett nytt gruppköp här tydligen :)

Japp , bor i stuvsta , bara nån kilometer från kungens kurva.
Btw . Stod idag i city att det var en 25åring som körde ihäl sig på mc natten till söndag i kungens kurva efter att ha varit jagad av polisen ??

Alper

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2004
Hoj
no
fax skrev:
I texten står ju också att det blir dyrt att beställa en , billigare att beställa hel container.
Vänta tills i januari/februari då ska vi ju göra ett nytt gruppköp här tydligen :)

Japp , bor i stuvsta , bara nån kilometer från kungens kurva.
Btw . Stod idag i city att det var en 25åring som körde ihäl sig på mc natten till söndag i kungens kurva efter att ha varit jagad av polisen ??

jäävlar, jag hörde massa ambulanser och poliser här igår kväll/natt.. måste ha varit det i så fall. Hör ofta poliser åka förbi, bor ganska nära gamla djursjukhuset vid gamla södertäljevägen så jag brydde mig inte riktigt :(

cirka $200 går en pocketbike för + $110 frakt, så blir väl runt 2650kr precis som med er container. Men den här får man ju inom 1 månad så :D palla vänta tills julafton. :7peta :gnissla

Mvh/Alper

Coola Ola

Guest
Alper skrev:
jäävlar, jag hörde massa ambulanser och poliser här igår kväll/natt.. måste ha varit det i så fall. Hör ofta poliser åka förbi, bor ganska nära gamla djursjukhuset vid gamla södertäljevägen så jag brydde mig inte riktigt :(

cirka $200 går en pocketbike för + $110 frakt, så blir väl runt 2650kr precis som med er container. Men den här får man ju inom 1 månad så :D palla vänta tills julafton. :7peta :gnissla

Mvh/Alper

Hmm, beställer du från dem blir den alltså 700 SEK dyrare än via detta gruppköp. Då har du dessutom inte betalat moms eller tull för hojen vilket kan bli uppemot 30% till. Inte säkert att du åker på det men så jävla nöjd hade jag nog inte varit med den dealen.

Alper

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2004
Hoj
no
Coola Ola skrev:
Hmm, beställer du från dem blir den alltså 700 SEK dyrare än via detta gruppköp. Då har du dessutom inte betalat moms eller tull för hojen vilket kan bli uppemot 30% till. Inte säkert att du åker på det men så jävla nöjd hade jag nog inte varit med den dealen.

Är ju inte ens samma hoj som ni ska ha, mini scooter, inte pocket bike. Tull och moms åker man ju inte på då dem skickar paketet som en present typ.

Ska försöka få w-motoracing grabbarna dra in den i listan också, så beställer jag via dem istället :)

Coola Ola

Guest
Alper skrev:
Är ju inte ens samma hoj som ni ska ha, mini scooter, inte pocket bike. Tull och moms åker man ju inte på då dem skickar paketet som en present typ.

Ska försöka få w-motoracing grabbarna dra in den i listan också, så beställer jag via dem istället :)

Ah, ok. Missade att det var en annan modell. Isf är det ju bara att köpa. Du kan dock åka på tull och moms fastän paketet är märkt som gåva ifall tullen blir misstänksamma.

GlennB

Teases and Dares
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
GSX1100 Brööl edition, yamaha MR50 och Kinamoppe.
Alper skrev:

Tullen kan ha åsikter ändå, trust me.. plus att om den skickas som "utan värde" så skickas den dessutom oförsäkrat, vet folk som torskat på det när dom skrivit ner värdet på bilar och där båten sen sjunker..

Therudeboy

Guest
GlennB skrev:
Tullen kan ha åsikter ändå, trust me.. plus att om den skickas som "utan värde" så skickas den dessutom oförsäkrat, vet folk som torskat på det när dom skrivit ner värdet på bilar och där båten sen sjunker..

Bättre dem skickar som demoex. Då skall man väl slippa momsen eller hur det nu var?

Alper

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2004
Hoj
no
hehe, jojo kan säkert bli problem.

Får vänta och se om något annat "gäng" tar in den modelen jag vill ha i sin lista, så köper jag av dem.

fax

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Kawasaki mean streak 1600
Alper skrev:
hehe, jojo kan säkert bli problem.

Får vänta och se om något annat "gäng" tar in den modelen jag vill ha i sin lista, så köper jag av dem.

Vad vill du ha för modell då ? där på w-motoracing verkar dom ju bara ha tre modeller av sporthoj att välja på !

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Sådär, har nu varit på banken och lämnat lite pengar. :tomten
Fick ett kvitto, skall det fotas och visas upp för Sam? Eller behöver man det bara vid hämtningen? Någon som vet? :va

Chefen Alabama

Nu i delar!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Bläjd -96, dynokit, helsystem Termignoni, K&N
Tjet skrev:
Sådär, har nu varit på banken och lämnat lite pengar. :tomten
Fick ett kvitto, skall det fotas och visas upp för Sam? Eller behöver man det bara vid hämtningen? Någon som vet? :va
Man ska tydligen visa det när man hämtar ut hojen, vet inte varför då det är helt onödigt om man skrivit personnummer på inbetalningen... :va

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Chefen Alabama skrev:
Man ska tydligen visa det när man hämtar ut hojen, vet inte varför då det är helt onödigt om man skrivit personnummer på inbetalningen... :va

kvittot är ju hårdvalutan om det skulle uppstått några bekymmer när du ska hämta ut hojjen! T ex ifall ditt person nr. inte kommit med på deras hämtningslista eller dylikt skulle jag tippa.. :)

Ps. Va in på banken och satte in pengarna vid lunchtiden idag så pengarna ska föroppningsvis syns :)

MEN, som det frågades nyss ovan, ska vi ta en bild på kvittot och skicka in till dej sam?

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
Chefen Alabama skrev:

man kanske gör som jag, Glömmer av Preson nummret.. :p

zacka

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2004
Hoj
mini moto
SAM
Nu är det ordnat med banken o pengarna ska vara inne idag
BTW Kolla din PM inbox

Kan du inte skriva ett slutgiltigt inlägg med hur många minisar det blev till slut ?

Du ska ha ett jätte stort TACK för allt jobb som du har lagt på den här, då jag personligen inte hade orkat av :)

Tack alla inblandade o hoppas dagarna går snabbare så man får hem sina pocket bikes :banana

Mvh zacharia

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Jag orkar inte läsa igenom alla 29st sidor så jag ställer frågan här.
Vad skiljer dom olika modellerna åt, är det bara färgen? :va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...