Ravetrancer
Now even more badass!!!
No more minimotos!!!
frekke skrev:"är rätt ny här" Jo.. andra och tredje inlägget (av tre totalt) hamnar här i denna tråden... Du är rätt ny. Kanske skulle killen ha företräde på en minimoto... vi måste ju ha lite goodwill när det gäller nya medlemmar genuint intresserade av motorcyklar?!
zzz..
dude, jag tror nog han var ironiskgsxr-sirwan skrev:Tackar ,,, håller med
apbot skrev:saxat från www.cuihan.com
"Nu har beställningen gått och hjulen har börjat snurra. Första delbetalning har gått iväg och den 28 September skall minisar ombord för sjöresan."
Ravetrancer skrev:No more minimotos!!!
Lam-Kaka skrev:Så om jag tycker att Sams första beställning funkade perfekt och vill köpa genom honom igen så får jag det inte? . Är det förbjudet att PM honom om ett köp också då? . Sen en sak till om jag vill ha en hoj som ni ej har och jag kan få en sån genom Sam då blir man ju lite små iriterad om man inte får beställa från Sam
Sam skrev:
bike skrev:Kommer inga andra modeller att accepteras, även man man beställer fler än 5?
Sam skrev:
Tjet skrev:Har undrat en sak ett tag, vad betyder Cui Han egentligen?
Pasi skrev:Hade du läst igenom tråden noggrannt så hade du sett att det är namnet på SAMs sons.
Den mindre av dem. Den större är min dotter som heter Cui Xiang.bebbe skrev:Antar att det är han som är på sams avatar
Sam skrev:Den mindre av dem. Den större är min dotter som heter Cui Xiang.
Och den största skall vi tacka. Det är hon som pratar flytande kinesiska.
Sker inom några veckor om alla diskussioner går rätt till. Alper, bröt mot regel enormt även efter han visste att det var fel. Han får stå sitt kasst. (de som inte vet, han gjorde massreklam ("utan att veta")).victor_h skrev:Hej, e det nån som vet när nästa import här på SH sker samt vilka modeller det kommer att finnas då, samt pris, specifikation mm?
mvh victor
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |