Jaha... Var det du som stod vid korsningen sorundavägen i början av bulten? Undrade vem du var men jag snackade ju med dig hehehe
Ja så kan det vara.....
Last edited:
Jaha... Var det du som stod vid korsningen sorundavägen i början av bulten? Undrade vem du var men jag snackade ju med dig hehehe
Tanken har slagit mig oxå... men det är ju lite maffigt med många hojjar tillsammans oxå...
/Lynx
....
....Hört att det skall vara dunderfint där.
Tänkte bara kolla om nån kommer att köra på onsdag?
Men jag har funderingar på att ta med mej några och dyka upp på torsdag också
Kom gärna på torsdag med! alltid kul med mycket folk!
/B
blir det någon samling på rättsida stan (norrasidan) på torsdag
Har inte diskuterat det än... Vad säger du Galliman... Något ställe och tid som passar? Nackdelen är väl att vi kanske kör lite försnack om regler (eftersom vi börjar bli så många kanske det behövs) mm som ni missar.. Kan dock kanske lösa det genom att lägga ut vad som gäller här på sidan först...
/Lynx
Har inte diskuterat det än... Vad säger du Galliman... Något ställe och tid som passar? Nackdelen är väl att vi kanske kör lite försnack om regler (eftersom vi börjar bli så många kanske det behövs) mm som ni missar.. Kan dock kanske lösa det genom att lägga ut vad som gäller här på sidan först...
/Lynx
Ja du, ska jag vara ärlig så är jag inte jätte hemma på norra sidan.
Men har vi bestämt vilken rutt det kommer att bli??
Blir det västerort så kanske vi behöver en annan turledare.
Men efter kusten finns mkt fina vägar.
Ett förslag: träffas vid skogis åker 222:an en bit sen tar vi gamla 222:an, ut på värmdö - Rindö - Vaxholm (FIKA)Då blir det färja x2. Hit är det inte så mkt stopp och rödljus som kan splittra gruppen . Sen tillbaka via E18 om det är ont om tid, annars tar vi lite mindre vägar i mån av tid. Vad tror ni??
Tja.. Vi åkte den repan för två veckor sedan men jag kan helt klart åka den igen.... Lagom kvällstur.. Kanske inte kommer vara så många med på torsdag som var med första repan... Blir väl isf jag, Viggo och Probotector som nyligen åkt den...
BTW Viggo... Du har inte anmält dig till turen än.... Hög tid nu för det hör ju till att få meka lite koreanskt oxå!!!
/Lynx
Ja det vara bara ett förslag.. Jag åker gärna en annan rutt. Men norrut får vi nog utse annan tur ledare kanske..
Kom med förslag
Ja det vara bara ett förslag.. Jag åker gärna en annan rutt. Men norrut får vi nog utse annan tur ledare kanske..
Kom med förslag
Ja Lite mek med viggo hör ju till
Jag är sugen att haka på (torsdagen). Dock ej säkert jag kan... Jag får helt enkelt se när torsdagen infriar sej...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|