Jag hakar nog gärna på med sambon i släptåg.
På torsdag eller lördag?
/Lynx
Jag hakar nog gärna på med sambon i släptåg.
är det fortfarande skogskyrkogården som gäller som mötesplats? det verkar som om de är några som vill ha en norrut..
jag hittar dessutom inte bra norr om stan
japp mkt fina vägar däruppe. eventuellt om vi inte spenderar så mkt tid ute på värmdö som sist så skulle man efter bogesund kunna den lilla biten på E18 till avfarten mot åkersberga och där ta gamla vägen mot norrtälje. nu har jag inte åkt hela utan bara en bit tills man tar vänster mot vallentuna men hört att det ska vara riktigt fint hela vägen. inte bogesund alltså men schysst 70väg.Jag åkte en sväng norr om stan idag. En nätt tur på ca 8 mil norr om upplandsväsby-vallentuna. Otroligt fina vägar som jag inte trodde fanns.
Tyvär har jag aldrig åkt någon samåkning förut, så jag är olämplig som turledare, men kan gärna visa på karta om det skulle vara aktuellt/intressant.
Själv tänkte jag befinna mig på barkarby på onsdagskvällen.Varför inte göra som Ragge sa, häng med på onsdagskörningen i morgon så får ni en bra trevlig väg norr om stan.
Själv tänkte jag befinna mig på barkarby på onsdagskvällen.
ja vi ska ju rejsa
ja vi ska ju rejsa
försök du o psyka mig, jag väntar på mållinjenKlart som tusan vi skall.
Håller din hela vägen i mål? Hörde ryktas om något...
försök du o psyka mig, jag väntar på mållinjen
Tjena!
Enkelt att hitta dit... Ta 73:an söderut förbi Globen och Enskede och följ skyltar mot Skogskyrkogården... När du kommit av 73:an ta bron över motorvägen och direkt höger.. Fortsätt 300 meter till en parkering och blomstershop på vänster sida och du är framme... Skickar med länk till karta...
Varför inte göra som Ragge sa, häng med på onsdagskörningen i morgon så får ni en bra trevlig väg norr om stan.
Om man bara vill ta en liten sväng från Vaxholm kan man åka bogan och sedan ta av mot Åkersberga (alltså inte ända ut till E18) vidare upp mot Össebygarn och Brottby. Det är riktigt trevliga och roliga vägar, det är avslutningen på onsdagskörningen (fast baklänges då).
Försökte både se din länk och följa din beskrivning på eniro till den där blomsterhandeln. Är helt oinvigd i området och kunde inte riktigt hänga med.
På eniro kan man klicka "GPS-koordinater". Vilken koordinat har den där blomstertjossan?
Sorry om jag är lite besvärlig här, men hittar skitdåligt söder om slussen.
Om du söker på kapellslingan Enskede så får du upp. Vi träffas vid blomsterhandeln där Kapellslingan börjar (ut mot väg 73)
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|