Skuggan
Guest
kör försiktigt ikväll, Själv är jag på kurs i örebro..
Ses på lördag!
Ses på lördag!
är någon som åker från norrort till skogis som man kan åka med?
är inte riktigt säker på att jag hittar till skogis
är någon som åker från norrort till skogis som man kan åka med?
är inte riktigt säker på att jag hittar till skogis
Jag hoppas att jag o sambon hinner i alla fall.
Han har fått nått jäkla trist möte han ska på på eftermiddagen men vi hoppas på det bästa.
Annars så kanske vi kan mötas upp vid Rosenhill då vi bor i Tumba. Väääldigt nära jue. hehe.
Vädret ser ju lovande ut än så länge! Jag föreslår att vi försöker köra över Värmdö-Vaxholm om det går... Men alla får givetvis säga sitt så får vi se vem som skriker högst
De kan bli så att jag och clutress + henne sambo avstår om de blir upp till Vaxholm pga att hennes sambos hoj strulade lite under körningen i går...
Men han har inte bestämt sig hur han gör än
Jäklar gubbs änd gumms... Måste tyvär lämna in pga jobbet
Hoppas på nästa gång (igen)
Var ute i GOD tid. Det blir inga roliga bilköer för dig. Jag skulle inte bli förvånad om du får 1,5 timmes färdtid.
Men det bästa är väl essingeleden, sedan södra länken, sedan den beskrivning som Lynx skrev tidigare i veckan. Borde funka rätt bra.
Hej, jag åker från freskati så om du vill ha vägbeskrivning kan vi mötas vid järva krog lr nåt.
Sen ett tips till alla som åker norrifrån. Det är mycket köer vid den tiden nu när industrisemestern är slut tog mig 45min från norrtull sist.
Om ni som inte hittar vill mötas så finns jag från 16.30 vid macken vid järva krog (tänkte käka +tanka vid skogis innan).
Nu vet inte lilla jag hur NI kör eller vilken väg, MEN Det tar mig ALDRIG (läs nästan aldrig) mer än MAX 25min från Häggvik-Gullmarsplan eller VV.
Ni kör MC, kryssa mellan köerna - line splitting - VÄGRENEN!!!! allt är tillåtet när man kör hoj.
Skit i honom då
Har vi bestämt vart åkningen går... norrut eller söderut, hörde rykten om Nynäs med... ?
Mja jag kryssade ganska duktigt sist och då körde jag norrtull-klarastrandsleden-kungskolmen-klarabergsviadukten-centralbron. Alla vägarbeten och tung lastbilstrafik i innerstan gör att man inte kan tränga sig så mkt. Plus de idiotiska fartguppen på centralbron, va*an tänkte de på!? Pga vägarbetena försvinner ju väggrenen lite här & var och cykelbanorna e lite gränsfall.
Försöker tråckla mig över till skogis jag med !
Punkis mannen kommer inte till start i dag..
Jag pumpar tills på lördag!!
Vad sägs om samling på shell Hallunda lördag kl 12.00??
Sen gamla riks ettan neråt sen vidare mot strängnäs. fika paus på trekanten.
Sen tar vi RIKTIGT fin fina vägar mot vagnhärad, sen vidare mot skansundet om man vill förslagsvis..
Uppskattat tid är ca 3-4 timmar beroende på fika paus.. till vagnhärad alltså.
Fan, kan inte på lördag... har kräftskiva hemma och om jag skall ha hojen kvar får jag nog hjälpa till med fixning och förberedelser... man får akta sig för sambosar!
Hoppas ni får lika skoj som jag hoppas vi får i dag!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |