Jag tänkte vara med den 30/8 om vädret då tillåter. Jag har nybakat körkort(16/8) hoppas det e ok. Ni verkar ha en trevlig grupp för mig som inte e så van. Hajjar inte riktigt hur man anmäler sig men hoppas det här duger.
Jag tänkte vara med den 30/8 om vädret då tillåter. Jag har nybakat körkort(16/8) hoppas det e ok. Ni verkar ha en trevlig grupp för mig som inte e så van. Hajjar inte riktigt hur man anmäler sig men hoppas det här duger.
Inga hinder att ha ett nybakat körkort
Du skriver endast ditt namn här:
Datum: Torsdag 30:e augusti.
Samling: Skogskyrkogården (as usual)
Tid: kl 18.00... Fire Up 18.14.
Resväg: Södra Stockholm (maybe)
Jag ska med 30/8:
1. Lynx
2. Tom@s
3. Probotector
4.Skrap
Eller så dyker du bara upp på Torsdag
tack för ännu en trevlig tur det var roligt med lite nya vägar och områden. och som om kvällen inte var tillräckligt händelserik med brunns lilla råddjurs incident så gick farsans kopplingsvajer av vid sveavägen.. skitroligt vid alla rödljus..
Jobbar tyvärr hela lördagen (8-22) den körningen var annars väldigt lockande.Då får man gratulera till kortet och önska herrn välkommen!
Men har du tid kom gärna på lördagsåkat också!
/B
WEEEIIIII!
En av mina lediga dagar i augusti 30/8, jag hakar!!! (Med risk för tankning över 18mil med min Jumbo-Moppe )
Har inte heller riktigt förstått hur man lägger in sitt namn i första tråden, ändå sitter jag framför denna cp-maskin ett gäng timmar varje dag!!!
WEEEIIIII!
En av mina lediga dagar i augusti 30/8, jag hakar!!! (Med risk för tankning över 18mil med min Jumbo-Moppe )
Har inte heller riktigt förstått hur man lägger in sitt namn i första tråden, ändå sitter jag framför denna cp-maskin ett gäng timmar varje dag!!!
Självklart nästa torsdag... Kul med dessa körningar... mindre kul med pajade kåpor på Suzukin... men glad att det gick bra för dig!
Vi var 10 st i dag... får se hur många vi blir nästa torsdag..jag e givet på!
Och Tjejer (med sambon), självklart ska ni med, vi saknar det i gruppen!
Skyll inte på boendet... jag bor i Tullinge, ser inget problem med det!
Funderar på att haka på lördagens körning.
Varthän går färden ? Norrort ? Söderort ?
Hej alla!
Är nybliven med a-kort sen ca 6 veckor tillbaka. Har hunnit trycka in ca 300 mil på min 200cc-kines sen dess. Vill gärna haka på i morgon lördag 25/8 från Skogskyrkogården. Hojen är som sagt liten och långsam; kan hålla laglig motorvägsfart, men inte mycket mer ;-). 70 & 90-vägar funkar dock bra. Går det för sig?
Undrar
/Per
Jaaaa, såklart du ska med!
Igår hade vi två anabolamoppar med (125r) och veckan innan en mycket omtalad korean. Vi (alla förutom jag) har grym koll på gruppen å lämnar ingen efter. Eftersom du bor i årsta så kommenderar jag dig till att infinna dig 11.30 vid skogis!
Skogskyrkogården 25/8 11.30
1. Bais
2. Brunn
3. Probotector (alla väder är godtagbara)
4. fille77
5. m1cke
6. tikki
7. kungsberga69
8. perjul
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024