OM ni ska åt det hållet jag föreslog, så slängde jag ihop en liten karta med ett par roliga hojvägar som jag inte tror att alla har åkt.
De lila vägarna är vägar som man MÅSTE åka minst en gång i livet, mycket roliga och välkända hojvägar. Den blå vägen är ganska rolig också, men den svänger inte så mkt och jag skulle kalla den transportsträcka/glidarväg. En liten varning dock; mycket vilt på dessa vägar runt skymning (jag vet, jag är inte rätt käft att påpeka detta).
1. Vägen till vänster börjar på 225:an mellan Sorunda och Ösmo, går ut på Lisö och slutar vid en vändplan i ett villaområde. Vägen är riktigt rolig, knixiga partier blandas med toppfartsraksträckor. Lite bebyggelse.
2. Vägen i mitten är bland det krokigaste som finns i trakten vad jag vet, smal är den också. toppfart < 50km/h är nog ett faktum. Slutar strax innan Ösmo
3. Vägen till höger är nog den mest välkända på södertörn (förutom slingerbulten). Den börjar strax utanför nynäs och går ut på Torö, och slutar i (det gamla fiskeläget?) Herrhamra. I Herrhamra finns ett jättemysigt café/resturang. Den här vägen är ett absolut måste och den är väldigt vacker med varierande natur.
Det kan va lite krångligt att hitta dessa vägar om ingen i gruppen åkt dem förut (osäker), jag och Bais kan inte närvara kommande torsdag men jag tror att
M1cke vet vilka dessa vägar är!
Mycket nöje!