Någon som är vill följa på en hojrunda runt de Sörmlänska vägarna nu på Söndag?
Samling Shell Hallunda 11.00.
Någon som är vill följa på en hojrunda runt de Sörmlänska vägarna nu på Söndag?
Samling Shell Hallunda 11.00.
Så länge det inte spöregnar kanske jag hakar på. Söndagens Knix-körning på Gröndal lockar dock även den, så jag får se hur det blir.
Yeay! Ja följ med, behöver nån som kan vägen
Gröndal ligger strax utanför Eskilstuna, så det är inte tillställningen i Uppsala jag är intresserad av. Innebär det att jag ger alla ett tredje alternativ inför söndagen? Japp!
oh crap men om det kostar typ 200 --> 400 och du åker förbi stkhlm så följer jag gärna med, måste fan bli bättre på att ta kurvor! Vet du skillnaden mellan den du ska till och den i uppsala?
Nu ger du dom en vall till varför inte bara följa med mig på söndag så slipper vi det "andra valet"
Detta är en tråd om gruppkörning och inte en banåkatråd
Om det blir Gröndal på söndag så kommer jag att åka från Strängnäs till Eskilstuna, så det är tyvärr inte ens åt Stockholmshållet.
Just Gröndal är faktiskt den enda knix-banan jag har kört på, men folk som har kört på några olika verkar tycka att Gröndal är en av de bättre banorna. Jag tycker att den är skitkul. Tighta kurvor och väldigt kuperat för att vara en så pass liten bana. Jag tror att det kostar 300 pix att köra en dag, så det är väl ungefär samma lika som den i Uppsala. Båda tillställningarna körs ju i SMC's regi, så konstigt vore det väl annars.
Hade vart kul med gröndal på söndag. Blir lite knepigt efter jag såg hojen
Blir nog ett par veckors skruvande innan hojen kan rulla igen.
Sen tar det nog ett tag innan frugan släpper iväg mig igen.. Aldrig sett henne så chockad och i panik som på akuten.
Imorn påbörjas skrivandet, för idag fyller jag tydligen år
Hade vart kul med gröndal på söndag. Blir lite knepigt efter jag såg hojen
Blir nog ett par veckors skruvande innan hojen kan rulla igen.
Sen tar det nog ett tag innan frugan släpper iväg mig igen.. Aldrig sett henne så chockad och i panik som på akuten.
Imorn påbörjas skrivandet, för idag fyller jag tydligen år
Åh fy fan. Va hände?
Rullgrus i en kurva på bogdasundsvägen eller vad den nu heter. Tydligen så är det en gubbe som brukar gå ut och hälla grus i kurvorna där. Varenda kurva efter var likadan.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|