Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Pelle S

Bombrepa.se
Gick med
10 Jan 2005
Hoj
Speed Triple
Någon som är vill följa på en hojrunda runt de Sörmlänska vägarna nu på Söndag?

Samling Shell Hallunda 11.00.

Eidolon

Medlem
Gick med
26 Feb 2012
Hoj
990 SMT / 690 RFR
Någon som är vill följa på en hojrunda runt de Sörmlänska vägarna nu på Söndag?

Samling Shell Hallunda 11.00.

Så länge det inte spöregnar kanske jag hakar på. Söndagens Knix-körning på Gröndal lockar dock även den, så jag får se hur det blir.

X_Vanquish

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2010
Hoj
zx750r
Gröndal ligger strax utanför Eskilstuna, så det är inte tillställningen i Uppsala jag är intresserad av. Innebär det att jag ger alla ett tredje alternativ inför söndagen? Japp! :brynad :rofl

oh crap :( men om det kostar typ 200 --> 400 och du åker förbi stkhlm så följer jag gärna med, måste fan bli bättre på att ta kurvor!:huvet Vet du skillnaden mellan den du ska till och den i uppsala?

Eidolon

Medlem
Gick med
26 Feb 2012
Hoj
990 SMT / 690 RFR
oh crap :( men om det kostar typ 200 --> 400 och du åker förbi stkhlm så följer jag gärna med, måste fan bli bättre på att ta kurvor!:huvet Vet du skillnaden mellan den du ska till och den i uppsala?

Om det blir Gröndal på söndag så kommer jag att åka från Strängnäs till Eskilstuna, så det är tyvärr inte ens åt Stockholmshållet.

Just Gröndal är faktiskt den enda knix-banan jag har kört på, men folk som har kört på några olika verkar tycka att Gröndal är en av de bättre banorna. Jag tycker att den är skitkul. Tighta kurvor och väldigt kuperat för att vara en så pass liten bana. Jag tror att det kostar 300 pix att köra en dag, så det är väl ungefär samma lika som den i Uppsala. Båda tillställningarna körs ju i SMC's regi, så konstigt vore det väl annars.

X_Vanquish

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2010
Hoj
zx750r
Om det blir Gröndal på söndag så kommer jag att åka från Strängnäs till Eskilstuna, så det är tyvärr inte ens åt Stockholmshållet.

Just Gröndal är faktiskt den enda knix-banan jag har kört på, men folk som har kört på några olika verkar tycka att Gröndal är en av de bättre banorna. Jag tycker att den är skitkul. Tighta kurvor och väldigt kuperat för att vara en så pass liten bana. Jag tror att det kostar 300 pix att köra en dag, så det är väl ungefär samma lika som den i Uppsala. Båda tillställningarna körs ju i SMC's regi, så konstigt vore det väl annars.

Ok:) Skulle följa med men jag kan nada om vägar osv men om du mot nån möjlighet vill testa i uppsala så pm:a mig:tummenupp

John!

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2012
Hoj
GSXR1000 K7
Hade vart kul med gröndal på söndag. Blir lite knepigt efter jag såg hojen :va
Blir nog ett par veckors skruvande innan hojen kan rulla igen.
Sen tar det nog ett tag innan frugan släpper iväg mig igen.. Aldrig sett henne så chockad och i panik som på akuten.

Imorn påbörjas skrivandet, för idag fyller jag tydligen år :glömdet

Micke_83

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2012
Hoj
2006, Yamaha YZF R1
Sen tar det nog ett tag innan frugan släpper iväg mig igen.. Aldrig sett henne så chockad och i panik som på akuten.

Bara hojta till om du behöver hjälp med något John.
Grattis på din dag.

Eidolon

Medlem
Gick med
26 Feb 2012
Hoj
990 SMT / 690 RFR

Haha, jag kan ju bara tänka mig vad frugan säger om att ge sig ut och köra hoj igen just nu :rofl Det är nog lika bra att lägga ner lite tid i garaget innan du ger dig ut på vägarna igen. Skrik till om du behöver hjälp med nånting.

Och grattis på dig! :hej

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...