[/QUOTE]Jag hänger på..
Samling: Skogskyrkogården (as usual)
Tid: 18.00 Fire up 18.15
Resväg: TBD...
Jag ska med på körningen den 12/6-2008:
1. Probotector
2. BäkkFajer
3. Brunn
4. EQ
5. Ducca
6.
7.
8.
9. Nilax83
[/QUOTE]Jag hänger på..
1. Probotector
2. BäkkFajer
3. Brunn
4. EQ
5. Ducca
6.
7.
8.
Jo, han har varit med på någon gruppkörning också. Ännu fler bilder finns som jag har fyllt på med nu. Kanske du själv finns med på någon av dessa? Ser dock att en del gamla bilder blivit bortknuffade, eftersom man kan ha max 200 bilder i gratis-versionen av flickr.Den där snubben känner jag igen...
Känns lite tråkigt att vi inte skulle kunna variera träffpunkten så jag tänker testa att göra ett litet experiment med en delad körning och se om någon skulle vara intresserad av en samling vid Arninge och en tur som rör sig norrut Eventuellt kan tempot dras upp en liten aning beroende på vad för motorcyklister som är intresserade.
COLOR][/SIZE]
Jo, han har varit med på någon gruppkörning också. Ännu fler bilder finns som jag har fyllt på med nu. Kanske du själv finns med på någon av dessa? Ser dock att en del gamla bilder blivit bortknuffade, eftersom man kan ha max 200 bilder i gratis-versionen av flickr.
Känns lite tråkigt att vi inte skulle kunna variera träffpunkten så jag tänker testa att göra ett litet experiment med en delad körning och se om någon skulle vara intresserad av en samling vid Arninge och en tur som rör sig norrut Eventuellt kan tempot dras upp en liten aning beroende på vad för motorcyklister som är intresserade.
Kul att höra, tack!Än en gång, tackar för en snygg bild
Förra säsongen var jag med om att vi hade en alternativ uppslutning innan skogis bla järva krog. Det är väl bara att folk som kommer söder ifrån möts på skogis lite tidigare för att sedan gemensamt åka till arninge? Vet själv när jag bodde på norrsidan att det var lite trist att nöta genom den värsta kvällsrusningen för att hinna till skogis i tid.
Bara en tanke...
Låter asbra eftersom jag bor norr om stan. Kan dock inte haka på torsdag då jag har kidsen. Men gärna ett nytt försök nästa torsdag
Tycker dock att vi skall hålla "lugnt tempo" så att verkligen alla kan/vågar vara med. Det går ju och åka andra dagar i mer inspirerande tempo. Har inget emot att stå på lite, men just att alla kan vara med är i mitt tycke det roliga med torsdagskörningarna
Ni som skriver upp er på min lista, försök att behålla listan blå så man undviker missförstånd
1. BäkkFajer
2. Brunn
3. EQ
4. Ducca
5. nilax83
6. Linkan 85( Hojen e på service. hänger på om jag hunnit få tebax den)
7. ...C
8.
9.
10.
Probos Norra körning!!!!
Samling: Arninge, Granngårdsparkeringen
Tid: 18.00-18.15
Resväg: Norra Stockholmslandet
Körning 12/6-2008
1. Probotector
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Kan man få lite klarhet i det hela? Blir det bara körning från arninge eller skogis också?
Eller var det samling i arninge för norrkörning och samling i skogis för söderkörning?
Jag står nog över den här gången om det bara blir norrkörning, pga att jag får ca 14 mil extra att åka och sen plus gruppkörningen... Fast det är väldigt fina vägar norrut också
Om någon är intresserad av en åktur söderut så skriv det i tråden , annars ses vi kanske nästa vecka
Personligen tycker jag det är synd om det ska vara flera alternativa körningar, finns redan onsdagskörningar och så torsdagskörningen i lugnt tempo. Risken finns att folk inte orkar hänga med i trådarna och att deltagarantalet sjunker.
Om norrkörningen är något som kommer ske flera gånger kanske detta skulle hållas i separat tråd?
mina synpunkter bara........
Jag åker mer än gärna med en tur norr om stan. Kan dock ej nu på torsdag då vi har en utgång med jobbet. Blir det en tur nästa torsdag så hänger jag på
Personligen tycker jag det är synd om det ska vara flera alternativa körningar, finns redan onsdagskörningar och så torsdagskörningen i lugnt tempo. Risken finns att folk inte orkar hänga med i trådarna och att deltagarantalet sjunker.
Om norrkörningen är något som kommer ske flera gånger kanske detta skulle hållas i separat tråd?
mina synpunkter bara........
Instämmer fullständigt!
Som jag tidigare skrev, så blir det rörigt med flera listor i samma tråd!
Bättre att planera på plats, så att "alla" får en chans att bestämma där och då vart turen går, utifrån vem som är med på körningen vid just det tillfället!
Sedan kan man ju alltid diskutera och föreslå andra senare
turer där och då om man nu vill det!
*suck* du får gärna motivera meningen med att röra sig 7 mil till Skogskyrkogården för att mötas av en ständig majoritet som bor på södra sidan av Stockholm som beslutar att körningen ska röra sig söderut
Sweeney Todd vet nog vem jag är, han tycks hålla koll på mina aktiviteter '
Tror att han är lite avundsjuk på mitt snygga skinnställ , hans egen är väl fortfarande kaputt Varför inte använda lite silvertejp som han gillar använda på sina grejer, he, he...
Än en gång, tackar för en snygg bild
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |