Kapten Blåskägg
Ny medlem
Bra jobbat gubbs!
Heder åt Lynx som dragit igång lite torsdagsåka, kul som fan att folk kör lite
Bra jobbat gubbs!
Bra jobbat gubbs!
Tack! Fast jag tror att jag får ta bort ordet lagligt i rubriken
/Lynx
Ja, det var ett bra initiativ! P.S. regnade det på er på onsdagsåkat? Tänkte jag skulle haka till en början, men det började strila där fram mot aftonen...
haha nä ska hålla mina händer borta..Tjena!
Tack för en skittrevlig kväll och ett stort tack till turledaren...Tempot va helt ok och jag tror att alla hängde med bra... Bra koll att alla va med hade du oxå... Blev ju även lite extra spänning på slutet när vår "korean" hade fått nog av det lugna tempot och la ner för ett tag... Tur att hojjen startade efter ett tag... Lova Viggo att hänga med nästa gång så vi får skruva lite då oxå
Vad säger ni... Tur nästa vecka oxå? Jag uppdaterar förstasidan... Lovar att vara med från start då oxå... Kan vi hyra in samma turledare?
Tror ni att vi blir fler än 20 st då???
/Lynx
haha nä ska hålla mina händer borta..
Tyckte också tempot var perfekt, lite snabbare än sist men inget mig emot. Kanske bara att det inte går fortare och fortare, alltså om det kommer nytt folk till "lagliga torsdagsåkat".
vote galliman för turledare.
Puh!
Tack alla för en trevlig kväll, jag har tankat upp bilderna i en egen tråd -> HÄR
Och viggo, jag är impad av din housång lr hur de nu stavas, e sugen på en själv faktiskt. Låg bakom dig på bulten å viper-sliponet mullrade fint!
Fan vad roligt skrivet i bildtråden!Puh!
Tack alla för en trevlig kväll, jag har tankat upp bilderna i en egen tråd -> HÄR
Och viggo, jag är impad av din housång lr hur de nu stavas, e sugen på en själv faktiskt. Låg bakom dig på bulten å viper-sliponet mullrade fint!
Fan vad roligt skrivet i bildtråden!
jaha, jag som vinka att du skulle köra om när du låg lite nära där jo men det är en helt ok hoj för pengarna endå. Önskar jag hade fått tag i en svart bara (köpte beggad alltså). rött är väl inte riktigt min favvofärg..
Ni verkar ha haft kul Iaf så här efteråt när ni kan tänka tbx på eländet
Tror min hoj låter som Viggos, för imitationen på brööööööl poff poff brööööööl är klockren på min också. Läge för en ombestyckning kanske.
Hoppas kunna hänga med på någon körning innan hösten kliver in på allvar, så jag håller ett öga på denna tråden.
haha, ja man kanske skulle klistra på ett par ducati-loggor på tanken istället? är du i köptankar och vill ta en provtur så ere bara säga till.Ja men jag tyckte den lät så ballt
bröööööööl poff poff bröööööööööööl!!!!
Neeej rött e sjysst. Jag satt å funderade vart den välputsade duccen kom ifrån hela vägen från tungelsta
Lät inte så innan dämparen vad jag minns, och även blockerat second air (avgasreningsgrej) efter det, så jo det behövs nog.Ni verkar ha haft kul Iaf så här efteråt när ni kan tänka tbx på eländet
Tror min hoj låter som Viggos, för imitationen på brööööööl poff poff brööööööl är klockren på min också. Läge för en ombestyckning kanske.
Hoppas kunna hänga med på någon körning innan hösten kliver in på allvar, så jag håller ett öga på denna tråden.
Schysst tur och Galliman var en väldigt bra ledare Trevliga bilder också Hehe hoppas att Viggo får ordning på sin motorcykel Hoppas även att alla var nöjda med turen
Jag kommer nästa gång också.
1. Lynx
2. Probotector
3.Galliman
4.
5.
6.
.
Jag hakar på.. ska se om mina speglar hinner komma tills dess
Som jag sa igår kan jag inte hänga på nästa torsdag.Men vad sägs om en tur söderut på Lördag 25/8. med fika på trekanten i Mariefred som ett av målen??
Det blir då en tur med liknande vägar som igår.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|