Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Gick med
29 Sep 2007
Hoj
NC30
Jag skulle gärna köra lite i norrort/roslagen idag. Har missat de senaste turerna för att jag har haft hojen sönderskruvad, och från och med i morgon och en vecka framåt så jobbar jag. Så jag vill passa på idag när det finns tid och är bra väder. Någon som är på? :)

Micro

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2008
Hoj
K7
Last edited:

Tony_77

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2008
Hoj
01, Yamaha, R1
Jag är även jag sugen på min första gruppkörning imorgon torsdag. Har eventuellt en till mc-kamrat som är sugen.

/Tony

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
Jag sov för få timmar inatt, så jag står över onsdagsåkat så jag inte orsakar en olycka mitt i gruppkörning vs kortege-kalabaliken på norrsidan ikväll...kommer vara desto mer sugen på en torsdagsrunda imorgon!

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Den höll hem ser jag:tummenupp

Haha skönt!! :tummenupp

Ja den höll faktiskt hem sen när jag kom hem och stängde av funka den så klart inte men när jag bytt om och skulle ner och fixa den... Ja då funka den som självaste klockan!
Nåt fel har jag inte hittat men den funkar iaf, men det blir väl till att riva ner den och kolla igenom allt så fort man har tid! :)

Men tusen tack för hjälpen igår iaf även om vi fick igång den och allt så var det super snällt av dig!! :krama:tummenupp

omega3

www.bombrepa.se
Gick med
10 May 2008
Hoj
Yamaha R1 -01 + cbr600f1 -87
Haha skönt!! :tummenupp

Ja den höll faktiskt hem sen när jag kom hem och stängde av funka den så klart inte men när jag bytt om och skulle ner och fixa den... Ja då funka den som självaste klockan!
Nåt fel har jag inte hittat men den funkar iaf, men det blir väl till att riva ner den och kolla igenom allt så fort man har tid! :)

Men tusen tack för hjälpen igår iaf även om vi fick igång den och allt så var det super snällt av dig!! :krama:tummenupp

Ha ha ha! Du är för alltid bannad från våra körningar! :tungan:arsele

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Blire nått ikväll? Nu e jag o Fredde@vtr hemma igen o sugna på körning.. skogis 18,15??

CDM

BikerBoyz
Gick med
2 Sep 2009
Hoj
Slagskeppet
Ny puck på plats idag efter mindre lyckat försök igår, jag kör gärna en sväng ikväll. Fler som ska köra skogis runt 18?

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Ny puck på plats idag efter mindre lyckat försök igår, jag kör gärna en sväng ikväll. Fler som ska köra skogis runt 18?

Vi kommer troligen på lagom runda då det måste midsommarförberedas under kvällen. Så en lagom runda är av intresse

1. pibj01
2. Fredde@vtr

omega3

www.bombrepa.se
Gick med
10 May 2008
Hoj
Yamaha R1 -01 + cbr600f1 -87
Ingen som ska åka idag? Jag hänger vid skogis 18 om nån är sugen på en liten tur... :)

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha