zxturbo
Guest
men HALLÅ små pojkar v-twin suger balle ju dom är ju så fruktansvärt trötta!!! innse
zxturbo skrev:men HALLÅ små pojkar v-twin suger balle ju dom är ju så fruktansvärt trötta!!! innse
Roger_SWE skrev:Jag tycker att 90 graders v-twinnar brukar låta bäst.
Om man byter ut kopplings skrammel mot en vinande kamdrivning, så blir det kalas
zxturbo skrev:men HALLÅ små pojkar v-twin suger balle ju dom är ju så fruktansvärt trötta!!! innse
xyx skrev:Buell varvar typ 3000 varv och har en motor som ensam väger 200kg
Tyvärr, måste jag säga.
Tycker åtminstone de kunde slänga in motorn från HD Street-Rod.
-PLM- skrev:Nja... det där är mkt snack också, jag hade en TLS -99 som gick -hårt! Strulade aldrig och gick som en klocka hela tiden jag hade den(undantaget trasig etta som var fabr. fel). Inte hört nån annan som haft problem med TL efter -98 i mer utsträckning än andra japsmotorer.
Kompisen hade en VTR som motorn rasade på, så det är relativt.
Har en TLS som gått två sommrar utan nåtsomhelst problem. Kan det vara ett antimåndagsexemplar jag har??arrow skrev:3st med TL 1000 (2st R & 1st) som jag känner har ständiga problems.....
Välj väg så kör vi ikapp.zxturbo skrev:men HALLÅ små pojkar v-twin suger balle ju dom är ju så fruktansvärt trötta!!! innse
tros-kaffe skrev:Har man inte en susning om vad man pratar om,
så SKA man inte snacka heller.
Jag ber om ursäkt att jag hoppar in så här bara, men jag tål inte idioter som försöker vara lustiga.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|