Jadu, det har varit en hel del funderade på senare tid angående det... Tanken var ju att jag skulle ha råd att beställa en blank svart från S-racing, och att montera den skulle du säkert varit snäll och hjälpt mig för lite bensinpengar, öl och kakor... Och ska jag ha en snygg undertail behöver jag även nya blinkers i alla fall bak samt en nummerplåtshållare. Så det är inte bara den där tusenlappen för en bit olackad plast.
MEN...
Budget. Geten alla hatar. För en timme sedan beställde jag speglarna på Johans MC här i Göteborg, och det blev inte billigt kan jag lova. Någonstans runt 1685kr
PER SPEGEL Hur fan kan euron vara så stark.
Och då räknar jag inte infästningarna som måste köpas till. Jefla sit helfete hojfan kostar ju blod och tårar. Nåväl, speglar beställda.... Men i sommar kommer bland annat Kemorakörning, med allt vad det innebär, t.ex. en uppsättning nya däck, kurskostnad, käk, bensin, resa med färja osv...
Samtidigt behöver jag ett nytt drivpaket också en bit in på säsongen, nya bromsslangar fram (dags för stålomspunnet, mina är bara mytomspunna).