Blå 14
fd Röd 1
Okej!! Skall ta en allvarlig funderare på hur jag skall göra.....Bakskärmen skall ner ytterligare i alla fall, för det höjer verkligen utseendet på hojen Denna säsongen kommer att bli vikt åt att göra motorcykeln lite mer "personlig" med enkla "billiga" åtgärder. Sedan så kanske det blir som Bear nämnde tidigare att satsa på ett BIG BORE kit med tillbehör. Men det får framtiden utvisa!. Här i Göteborgsområdet så är det ca +4 grader och solsken. Synd bara att min parkering är överisad och oframkomlig med motorcykel. Det töar på bra i alla fall här nu.
Har du kvar orginal styret på hojen? Har själv bytt till ett fatbar styre vilket många andra har gjort. Gillade inte org. styret. Det var för mycket bakåt vinklat samt lite smalt. Köpte biltemas styr fästen, Biltema led blinkers (krom fram & svarta bak) pro taper styre samt nya backspeglar. För en ganska billig peng så blev det en annan hoj Kapar du bakskärmen helt så kan du fråga så fixar jag en bild hur jag löst det med blinkers/skylt hållare.
Du har väl tagit bort P.A.I.R venlilerna samt vevhusventilationen. Motorn skall ha ren luft inte en massa varma vatten/olje ångor eller blanda ut avgaserna med luft för att snygga till avgasvärderna
Bifogat
Last edited: