mas95jed
Semiprofessionell
Låter bra Jari64. Jag bor i Stallarholmen, vi får väl styra upp en träff nån stans i Mälardalen under sommaren!
Har du kollat här ? I vilket fall somhelst finns en hel del prylar och dom skickar till Sverige http://www.justbandits.com/Tänkte köpa en nya CNC fräst komplett fotpinnssats till min GSX1400 -02
Nu verkar det vara ebb på detta men massor finns till alla sporthojar, någon som vet om det finns någon annan modell som kompatibel med GSX1400 dvs bult-on?
/NH
Hej!Tja!
Har precis sålt min VTR1000 SP1 och börjat jakten på ny hoj! Har spanat in mig lite på olika modeller, bland annat GSX 1400, XJR 1300 , CB 1300 och MT-01. Jag gillar väl egentligen XJRen bäst rent utseendemässigt men det verkar som om GSXen får övergripande bättre omdömen vid tester.
Jag tänkte väl mest höra om det är någon här i tråden som har haft samma funderingar som mig och kanske några tips till mig. Sen kanske det finns någon här som funderar på att sälja?
Hej!
Jo jag valde -07 mellan GSX'n o XJR'n ,provkörde båda innan flera gånger, kan väl säga att XJR'n inte är någon dålig hoj men det var en del detaljer som vägde över till GSX'ens fördel.
Bla sittställningen passade mig bättre (187cm lång) och motorkaraktären + att jag kände att den kunde jag sätta min prägel på som jag ville ha den .
Då jag ägt min hoj i snart 8 år och har inga planer på o sälja den under överskådlig framtid kanske jag är lite färgad, men visst även GSX 1400 har sina fläckar (2'ans växel o läckande stötdämparejustering bak på dom tidigare årsm. bla.) men jag har till dags dato kört 4700mil med min i 11 länder och än så länge trivs jag med den funkar till korvmojjen alt köra en IronButt (163mil på under 24tim ) o mycket mer kanske inte marscha på autobahn i 200 men utöver det helt ok .
/Maveric
Låter topp! Lutar mer och mer åt en GSX Funderade på en sak, är 1 eller 2 ljuddämpare standard? Har sett lite olika och blir inte riktigt klok på det
Tänkte köpa en nya CNC fräst komplett fotpinnssats till min GSX1400 -02
Nu verkar det vara ebb på detta men massor finns till alla sporthojar, någon som vet om det finns någon annan modell som kompatibel med GSX1400 dvs bult-on?
/NH
Kommer fotpinnarna längre upp ?Eller vad är skillnaden ?Jag köpte mina direkt från Oberon, bolt-on utan krångel o fin finish
http://www.oberon-performance.co.uk
//Johan
Kommer fotpinnarna längre upp ?Eller vad är skillnaden ?
Ok ska kolla upp demNä, samma placering som original, man använder originalfäste o sprintar. Men det blir normalstora i ställe för mastodontpinnarna som sitter där original och så slipper man slipa sönder pinnarna vid nerlägg. Med de här tar sidostödet i före pinnen För mig var huvudorsaken till bytet dock det estetiska, blir clean look när man plockar bort originalklossarna
Då har man hittat sig en ny hoj, blir hämtning på torsdag . Tänkte fråga här innan jag börjar leta på nätet: någon som har ett par extra ljuddämpare liggande som passar en 02a? Fridens!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|