Släng ihop en massa race mellan hojar och bilar, sen upp på tuben och ni kommer att ha följareYoutuben och instagrammen kommer gå varma under året med fräna hojar, inte bara min såklart Vi har en R1M som levererades idag och en till i gänget ska införskaffa sig nya bladen
Nästa år är väl tanken. Nu i år får man vara lite outlawFina powerwheeles på slutet där. Blir det sfro nästa?
Powerwheele i 200+=varje hojåkares dröm
Den går att svänga med ocksåFyfan va fränt!
En annan tycker ju en standard literhoj av nyare modell går som ett as, din lär vara helt hysterisk
Tackar!Gick precis igenom hela tråden; fränt!!
Kör man bara på rätt sätt så går allt fortDet är nått med turbos... gillar't!! :
Har själv en bil med biturbo, alltså två turbos. Det är också lite extra, och eftersom den är trimmad så hinkar man nu runt en 2L diesel med 290 hästar och rätt gott om vrid.
Vart bänkade du den och vem gjorde det?
Om man får fråga...
Var på plenumet tar man ut det? Spelar det någon roll? Vad för nippel ska man köpa, lättast är väl att borra och gänga i en? avmonterat såklart.Jag tycker det bästa är att koppla manometern till plenum istället för spjällhuset. Kopplar man till uttagen på spjällhuset så visar den även vakuum (vad nu det ska vara bra för) och fladdrar, om man inte sätter dit några strypningar eller kopplar alla spjällhus till manometern.
Kopplat på plenum så är nålen stabil utan patentlösningar och man ser enbart laddtryck.
Sen visar manometern fel vid temperaturomslag, man ska öppna på lilla ventilen högst upp på mätaren så nollar man vid den tempen man kör.
However.. om tryckmätaren visar 1,1 eller 1,2 spelar väl mest roll i bänken, i verkligheten hinner jag bara se i ögonvrån att tryckmätaren far iväg och sen vinkar muntert vid växling
Var på plenumet tar man ut det? Spelar det någon roll? Vad för nippel ska man köpa, lättast är väl att borra och gänga i en? avmonterat såklart.
När jag köpte min vätskefyllda (hydroscand) frågade jag om den versionen som endast visar tryck tålde vakuum, fick svaret: -Nej. Hade själv inte en tanke på att sätta den på plenumet. Detta måste jag prova bara för att
Apropå detta, Lånar zx9xpress lite grann...Det spelar inte så stor roll var du sätter den.
Sen visar manometern fel vid temperaturomslag, man ska öppna på lilla ventilen högst upp på mätaren så nollar man vid den tempen man kör.
However.. om tryckmätaren visar 1,1 eller 1,2 spelar väl mest roll i bänken, i verkligheten hinner jag bara se i ögonvrån att tryckmätaren far iväg och sen vinkar muntert vid växling
Vad kostade bygget?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |