GSX-R 1000 K7-tråden

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Måste fråga en sak så jag kopplar rätt. Vilket är helyse? den övre eller undre lampan?
Köpt mig denna lampa till min fighterbygge men snubben som ägde hojjen innan verkar ha blandat ihop kablarna lite så nu försöker jag ställa dem till rätta så då blir jag hemskt osäker vilket som är vilken på denna suzuki lampa

tror det är den undre som är hel då den inte har nån skärm/skydd framför lampan men frågar för säkerhets skull.

dsc00082_0.jpg
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Då tackar man;)

måste retas lite med er så ni rättar mig och ändå när ni är igång och skriver så kan ni märka lite stavningar. funkade haha

tack för hjälpen.
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Då tackar man;)

måste retas lite med er så ni rättar mig och ändå när ni är igång och skriver så kan ni märka lite stavningar. funkade haha

tack för hjälpen.

:tummenupp

Jupp. Det är dom Jag ska ha!:tummenupp Någon som har tips på bra blinkersalternativ fram om man vill steka backspeglarna?

Jupps. Jag själv kör med dessa Klicka här och är helnöjd. Tror det ska gå att beställa från Oakperformance här i Sweden annars är det bara att ta dom från Hotbodies.
 
Last edited:

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Ja jag är nöjd iaf.

Såhär ser det ut. Dålig bild men den enda jag hittade nu som fick plats...:rolleyes:
 

Bifogat

  • shpic.jpg
    shpic.jpg
    72 KB · Visningar: 252

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
är det inte svårt att vänja sig av med backspeglar ??

jag som har en mindre släng av snutnoja kollar ju ganska ofta just i backspegeln..:gnissla :gnissla

Nädå, när man väl vant sig är det rätt gött för jag fick en jävla bättre koll framåt när jag körde.. men sen när jag testade att ha speglarna på igen efter något halvår.. .då förståd jag inte hur jag kunde kört utan, livsfara tänkte jag du.

Men nu skall dem av ige :mad:
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag blir lat med speglar. Är det lite kallt så skiter man i att vrida på huvet ordentligt. Gör man det finns ingen anledning att ha speglar. Det är ju bara att vända på sig och kolla.
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Håller med dig Teo. Huvudvridningen är fan A och O. Personligen ser jag iprincip bara armbågar i backspeglarna. Skall dom göra nytta så måste jag vinkla in armen och vinkla huvudet lite på sniskan för att se ordentligt i backspeglarna. Utan speglar upplever jag iaf att jag är mer aktiv med att vrida skallen och kika bakåt, något som faktiskt följer med även när jag kör bil vilket jag tycker är bra.

Backspeglarna på R hojar känns som ett nödvändigt ont från tillverkarna bara för att uppfylla vissa krav. Tror inte det är många som ärligt kan säga att dom har bra sikt bakåt genom dom, iaf inte utan att justera sig själv.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top