spexarn
Alzheimers light
LHC kommer spela skiten ur Modo, de kan ta på guldhjälmarna redan nu QUOTE]
måste bara inflika att det är MoDo som vinner
LHC kommer spela skiten ur Modo, de kan ta på guldhjälmarna redan nu QUOTE]
måste bara inflika att det är MoDo som vinner
Läskigt snyggSjälv tycker jag nog att detta är svårslaget...
Nice... Det är det som du beställt eller???
De andra du postade... vilka fabrikat var det? o vilka säljer...
Själv tycker jag nog att detta är svårslaget...
Nej jag har beställt från Yoshi Japan, vet faktiskt inte riktigt hur de kommer se ut men det skall vara liknande dessa fast kortare pipa.
Jag editerade mina posts med bilder, det första var M4 system och den andra Jardine GP1. Här är samma fast svart också.
Jag var och hämtade min nya svarta K7 idag hos Bike i Trollhättan. Blev några mil, gott som fan. Var länge sedan man körde hoj på riktigt.
Skall bara införskaffa ett kolfiber 4-2-1 system, en sjystare skylthållare och ett högre kåpglas. Sen har jag min drömhoj!
Jag var och hämtade min nya svarta K7 idag hos Bike i Trollhättan. Blev några mil, gott som fan. Var länge sedan man körde hoj på riktigt.
Skall bara införskaffa ett kolfiber 4-2-1 system, en sjystare skylthållare och ett högre kåpglas. Sen har jag min drömhoj!
Du behöver inte tjöpa en annan skylthållare.... de är svindyra och du kan lätt göra nått eget istället...
jag har kort på hur min blev men inte på denna dator...
bilder kommer...
Nää, tänkte inte KÖPA en skylthållare. Har en polare som har en färdig, men till K6 har måttat lite och den ser ut att passa. Någon som vet?
Det är en jävligt bra hoj Suzuki har snickrat ihop, fruktansvärt lättkörd. Har inte fattat meningen med A, B och C läges skiten ännu bara, hojen är fruktansvärt snäll på A, så varför vill man ha ännu snällare karaktär? Visst, kör man bana och vill kunna trycka på tidigare ut ur böjarna eller så...
...då kanske this is the shit, vad vet jag.
Nästa helg så blir det KRASCHPUCKAR på, sen börjar jag slita knäpuckar. Nu e man ju fegis
E de någon som vet hur mycke db Racefit Growler lämnar. Och vet någon om man kan köpa en sån där insatts eller vad de heter å hur mycke kan den tänkas säanka dbn..vore trevligt om någon viste..
Jag tänkte oxå skaffa krachisar... vilka ska du ha och vad kostade de??
Klarar du dig utan att slakta kåpor??
Fan va avis man blir. Min jävla hoj har inte behagat dyka upp ännu. Nu på fredag sägs det att alla blå/vita och orange/svarta ska komma till Tokholm för vidare leverans ut till handlarna. Helvete. Beställde ju långt innan årsskiftet och får den sist, det suger.
Men mitt avgassystem (helsystem rostfritt/titan) kom med flyg denna veckan iaf. Dock levererades det direkt till handlaren. Vette fan om jag vill montera det innan 100 mila servicen ändå, vi får se.
Inget nytt om PC´n? Har beställt men det verkar vara trögt att få fram den. Även luftfilter och en TRE är beställt.
Fürsten, du har ingen insider info om detta?
Fann min väg in på Yoshi Japans sidor och kände mig tvingad att sprida bilder på följande skönhet till K7:an. Tänk bara inte på vad ett dylikt kostar...snyggt är det i alla fall, o så slipper man originalburken under motorn...
Blå/vit. Den snabbaste färgen...
Känner jag boysen i nämda gäng rätt så lär det bli åka av ifall det är väder.
Själv lär jag väl få vänta tills helgen efter innan jag kan haka på själv.
Jag har beställt ett Yoshimura 4-2-1 Tri-Oval Race helsystem. 4-1 finns det inga hos Yoshi, än iaf. Yoshi å Suzuki är liksom den rätta blandningen.
Här e pipan som jag beställt.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |