Den va inte dum du
Snyggt kåpglas har du visst oxå byta?????
hehe, Det är ett vanligt tonat som Jag sågat lite i.
Den va inte dum du
Snyggt kåpglas har du visst oxå byta?????
hehe, Det är ett vanligt tonat som Jag sågat lite i.
Är K7an en bra hoj eller? Man blir ju lite lätt sugen att jobba ihop lite stålars och tjöpa sig en när man ser(och hör!!) Pinkys svarta skönhet. Eller ska man satsa på en K5a istället?
Du blir inte besviken på en K5-K6, Den levererar mer vrit på samma gas som K7 i början vilket upplevs som att den är starkere. Tvärful häck men ser helt ok ut i frånten å andra sidan. Jag är tvärnöjd med min K7.
Ska du ha en bra hoj till bra pengar så är ett tips K3-K4. Det finns inget att klaga på där. Bra bromsar, bra chassie, bra körställning och en grym motor. En hoj utan svaga pungter och de ligger ganska bra till i pris.
Tack för ett seriöst svar, hade väntat mig massa skit
Ok, det är ju som du säger, K7an är ju snyggast, men K5 duger också. K3-K4 är ju också rätt snygga och ligger lite bättre i inköpspris, och försäkring också antar jag
Hur är Suzuki över lag med kvalité och sådant? Dricker dem någon olja? Nån växel som kan vara sliten/kass?
Det blir till att börja spara pengar
Tack för ett seriöst svar, hade väntat mig massa skit
Ok, det är ju som du säger, K7an är ju snyggast, men K5 duger också. K3-K4 är ju också rätt snygga och ligger lite bättre i inköpspris, och försäkring också antar jag
Hur är Suzuki över lag med kvalité och sådant? Dricker dem någon olja? Nån växel som kan vara sliten/kass?
Det blir till att börja spara pengar
Det känns som att Hynda och skramlaha håller högre kvalle och suckan är mer lite som kawa. Yamahonda har antagligen mer kapital till utveckling av hojar men Jag har aldrig haft några probbs med mina gixxers. Motor och låda är fantastiska på gixxern. Jag gillade min K3 som fan! Bra mos i motorn!
Efter att ha börjat med retta och sen hoppat runt lite har hjärtat fallit för suzuki.
varav är ett gatset och jag vill gärna ha lackeringsförslag på dom!
/Stefan
Varför inte svart och koppar/orange!?
Eftersom original styrisen i stort sett inte funkar så bytte jag ut den i sommras. Men nu skulle jag vilja få varningslampan att släcka sig.
Vad e det för motstånd man ska ha för att bygla kontakten på styrdämpare??? Har för mig att jag testade kortsluta den men det funkade inte.
Enligt pojkarna på Gixxer.com så har jag för mig att det skulle vara 22ohm.
Jag slängde på ett sådant i höstas och det fungerade väl en timme sen brann resistorn upp. Har skaffat en som tål lite mer effekt,10W istället för den första som var en standard på 0,5 el 1W. Inte varit läge på att testa ännu.
Ok. Men det känns så tråkigt och "karaktärslöst" att köra "problemfria" hojar Så då kanske Suzuki är ett bra val med "lagom" kvalité
K3 "Koppar" är nog en av de snyggaste hojarna som finns
Den e cool som fan men låter på tok för mycket har jag hört...
Det blir tydligen ganska olidligt för hörseln... Visst ska det låta mycket men det finns ju gränser..
BTW kan du väll ta bort fotpinnarna om du kör med yoshi oxå... bara sätta dit nått annat som håller i dämparn.. (kommer inte ihåg vad de kallas...)
Tomten kom med en svart K7:a till mitt garage också!
Nu står valen mellan Yoshi dubbla TRC kolfiberburkar eller TaylorMade?
Vad kostade TaylorMade röret från svenska återförsäljaren?
Jag har även köpt två uppsättningar krashkåpor, varav är ett gatset och jag vill gärna ha lackeringsförslag på dom!
/Stefan
Det där kommer bli rejsigt värreLite julpyssel och surgixxern är på väg att ta form igen. pärlemovitlackade kåpor och alstardekaler som jag improviserat dig för det såg bajs ut som det var tänkt sig...
Nu när Teo tagit Alstare-lacken kan ju du köra Lucky StrikeJag har även köpt två uppsättningar krashkåpor, varav är ett gatset och jag vill gärna ha lackeringsförslag på dom!
Eftersom original styrisen i stort sett inte funkar så bytte jag ut den i sommras. Men nu skulle jag vilja få varningslampan att släcka sig.
Vad e det för motstånd man ska ha för att bygla kontakten på styrdämpare??? Har för mig att jag testade kortsluta den men det funkade inte.
Det där kommer bli rejsigt värre
Antar att hojen kommer se ut typ så här i vår
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras