Finns det något sätt att ordna så att det inte bli så sjukt fult utan katalysator på K7/K8? Om man nu vill ta bort den..
hur menar du? katalysatorn i sig är inte så snygg.... och den ersätts med ett rör... i mitt fall någon kromad sak.
Finns det något sätt att ordna så att det inte bli så sjukt fult utan katalysator på K7/K8? Om man nu vill ta bort den..
Jag vill också ha sån där pipa och rör som sitter lägre än de allra flesta. Har Yoshi helsystem (TRS) nu, ganska stor burk som sitter med brant vinkel uppåt (fäste i skjutspinnen). Kan man tweaka det där själv på nåt sätt, eller är det ett helt annat rör/dämpare som behövs?
Nån som vill byta? Mitt är dyrt iaf (har jag hört!)
Jag trioval carbon med fästet bakom fotpinnen, ser grymt ut om man kan ta bort bakre pinnarna också
Ja precis, det är vackert som en porrfilm. Vill också ha! Vad behöver man göra om man redan har fästet uppe i skjutspinnen? Lär väl behöva ett nytt kortare rör misstänker jag?
Så då var man 20 lopper fattigare! men en happy man.
Hade TalorMade innan jag bytte till Trioval. Det låter för mycket för att köra. Man blir ju döv.
Värt att köpa eller tror ni man spyr av att det är dålig färgmatchning mot orginal?
singelcuts på ebay
edit: värt att tillägga att orginal från Din MC kostar 3 400:- för den här plastbiten
Värt att köpa eller tror ni man spyr av att det är dålig färgmatchning mot orginal?
singelcuts på ebay
edit: värt att tillägga att orginal från Din MC kostar 3 400:- för den här plastbiten
Visst är väl K7an strypt på växel 1-4?
Hur får man i så fall bort strypningen. Har Power comander som satt på när jag köpte den. Betyder det att den min hoj är ostrypt?
Hur får man i så fall bort strypningen. Har Power comander som satt på när jag köpte den. Betyder det att den min hoj är ostrypt?
Vart har du gjort av den som hör till orginal då? Fick du inte med den när du köpte hojen. När jag köpte min k7 var det inte heller med någon singelcuts, men jag ringde till den suzuki återförsäljaren som sålt min hoj ny o då hade jag sån tur att den låg kvar hos dom så jag fick den hem skicka gratis
Jag har då aldrig hört något om nån strypning! Jag kan ju iallafall säga att min är då inte strypt.
det är väl några som hävdar att vissa årsmodeller av r1000 är/skulle vara strypta på vissa växlar..detta ska man då köpa ett G-pack el 3 mod för att avhjälpa...vette fan..gjorde nada på min hoj i alla fall...sockerpiller effekt tror jag..
bara en stilla undran..hur vet du det ??
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htmPratade med cleassons mc dom sa att det inte var några problem med en mappning på en helt ny hoj,ska jag vänta tills 100 milaren eller vad? måste bestämma mig i veckan vad ska jag göra?
Finns som sagt tidigare i tråden - inlagt av Ulf... K7/K8 är "mjukare" än K5/K6 på upp till halvt gaspådrag ("strypt" - MER KÖRBAR!), vrider man sedan på mer så har man vid fullt ingen "strypning".Visst är väl K7an strypt på växel 1-4?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |