Det är ju besiktningstider på K7orna nu(suck!) ni som har pc och 4-1 system vad har ni gjort? meckat dit original system och nollat pcn och sett glad ut (För visst måsste man tanka ur mappen ur pc3an för att kunna köra original system?? eller hur funkar det?)
eller har ni provat besiktigat än då?
Har en tid snart på bilprovningen så jag är tacksam för svar!
Taylormade har jag hört lite si o så om, snygga men lite halvtaskig kvalite.
Enligt mig så ska man inte ha ngt annan än ett Japanskt Yoshimura på en Suzuki. Kvalitet, effekt o ljud i ett
Det är ju besiktningstider på K7orna nu(suck!) ni som har pc och 4-1 system vad har ni gjort? meckat dit original system och nollat pcn och sett glad ut (För visst måsste man tanka ur mappen ur pc3an för att kunna köra original system?? eller hur funkar det?)
eller har ni provat besiktigat än då?
Har en tid snart på bilprovningen så jag är tacksam för svar!
Ok, men går den inte för fett då? tänkte så man inte pajar ngt i onödan!
Vore ju grymt att slippa mecka med den iof och ev slarva bort den dyra special made mappen som ligger i
jag köpte min japan single trioval på bikeshop.se och då kunde man köpa till en DB för 200 spänn, men det verkar inte som om dom säljer yoshi längre alls, mejla och fråga.Någon som kan tipsa om en DB killer till ett Yoshimura Japan single tri oval?
Som sagt, besiktning just around the corner...
Det finns det visst, kolla ebay osv, Din mc pratar i nattmössan, jag har ju en själv.Finns inga som passar rakt av.
Enligt Din MC så tillverkar man inga till Japanska varianten av diverse orsaker...
Har en lite undran angående de tre lägen som man kan välja på styret.
Om man slänger på ett slip-on, plockar katten och mappar hojen. Mappar man endast ett läge då? Blir de andra två alltså odugliga eftersom de kommer vara helt felmappade?
Samma fråga gäller om man slänger på en PC + slip-on. Kan man fortfarande använda alla tre lägen eller blir det bara ett som blir "riktigt" så att säga.
riktigt så länge har du väl inte tänkt köra med orginalsystemet va ??
till och från besikt gör ingen skillnad.
På min är allt sånt bortkopplat, bara ett läge = fullt fräs. Dvs mode-knappen fyller ingen funktion längre såvida jag inte väljer att plocka bort PC3n.
Haha, ja du har nog rätt, jag testar!
Limpor och katt är på plats iaf
Nu har jag kollat runt precis överallt tror jag och har fastnat för antingen ett yoshimura trc med dubbla pipor eller ett taylormade.
Ni som kör med respektive system, vad tycker ni om dom?
Mvh
Thommy
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar