lahi
Gixxerpilot
- Gick med
- 6 Aug 2003
- Hoj
- Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Vadå inte för långa? Se bifogade bilden... Hehe, nja, så långt ska det kanske inte vara... +18 tum från originallängd och 300-däck på det är kanske att ta i... Men det var bra puts på den iallafall!MILKY skrev:2167116Jo förlängda svingar kan se coolt ut, men får inte vara för lååånga bara. Visst blir det sämmre köregenskaper men det får man leva med!.
Jag ska INTE ha förlängd Sving eller likn, allt skall bara poleras!. Visst kommer man att uppgradera med lite andra bromsar osv men det förstör ju inte hojen. Är det ngn som vet vart man kan hitta en Hugger till en gammelgixxer?. har ju en orginal men den är fan lite sliten tyvärr!.
Är det ngn här som har sänkt sin fram, funtar på att göra det nämligen o undrar över hur den då beter sig?.
Det kommer ju att dröja men ni får själva bedömma om hojen blir bra elr inte, sommaren är ju på ingång så nu blir det ju inte av ialf.
Fan gött väder idag me
Hugger till gammelgixxer kan nog finnas här http://www.poly26.com Där finns det mesta. Jag har inte beställt därifrån så jag vet inte hur de är med leveranser och sådant.
Jag sänkte min 10 mm fram innan, och jag tyckte att den blev lite mer kvickstyrd. Men nu kör jag med originalhöjd fram, annars tar framskärmen i intercoolern om jag tvärnitar.