Skulle sätta på mina Keihin,förg igår men det gick inte så bra...
Problem1 Fel delning... 85-93-85, fick bygga om dom till rätt delning(77-93-/77). tog nästan hela kvällen..
Problem2 Accpumpen tar i generatorn.. Raspade bort lite mtrl. vid den övre bulttunneln till gen, med förgasarna kommer inte riktigt rakt på gummina, och sätter jag dom så pumpen hamnar under framför blir det helt fel.
Problem3 Insugsgummina är åt he.te för stora!! Hur kan det komma sig?? Mina org CV38 (med gjutet insugsrör) får jag värma gummina och pressa dit dem, men på de här FCR:na sitter det ett svarvar rör som det är mycket minde ytterdiam på... Får inte gummina at klämma om röret, hur göra? Ska jag skaffa andra insugsgummin(finns ju typ 5 olika, kanske till CV36?) eller ska man försöka fixa andra rör till förg(dyra!)
Problem4 Efter mycket krånglande insåg jag att jag fick sätta tillbaka mina CV-förg
, tog bort bränslefiterna som va fulla med skit, när jag vrider på kranen nu med motorn avstängd så svämmar flotörhusen över sporadiskt, vilket dom inte gjordr innan.. Kan inte nålventilen hålla en fullflödeskran eller vadå.. lagom kul e det iaf