ja det låter ju som om dina flottörer inte riktigt tätar till ordentligt.
kan inträffa också om du har ett brutalt lut på den när den är parkad tex pga underlaget lr att stödet är slitet, men troligast är väl flottörerna. och , som dom andra redan sagt, byt oljan igen, den är förstörd i och med bensinen.
Ja det va ca 1 liter bensin i oljan,förgasarna är renoverade nu och det va flottörerna som va slitna bla.Nu ska förgasarna på och ny olja ligger i Tack för svaren!
//Andreas
Passar en 1100 F vevaxel rakt av i ett Gixxer 1127 block ?
Är det ngn skillnad på en Gixxer vev och en 1100 F vev i övrigt ?
GSXR veven har rakskuret drev och det har inte F-veven
Skall byta från 18" till 17" på en 1986 gsxr 1100. Nån som har h-mät drivning från 17"hjul. Samt lösning på framaxlen. Org 15mm 17" hjul 20 eller 17mm. Tror jag kväljer 20mm lager. Ev kan drevhållare bak vara intressant till 17" hjul. Hållaren som satt på 1986 18" var inte samma.
Har drevhållare till 1100E som passar 17" r-fälg.
Har du nått att sälja? I centrum på insidan är ett hål som skall vara ca 56mm. Skall gå utanför lagerhållaren i hjulet.
En bild på drevhållaren. http://i52.photobucket.com/albums/g17/gsr2wrx/Chip/cush-drive.jpg Måttet jag söker syns på högra delen av bilden. Lite utanför den svarta ringen i centrum. 1986 har 42mm lager 1988 har 47mm i ytter diameter. 1988 har då mer matreal runt lagret. och hålet i 1986 drevhållaren är för litet.
Skall försöka skicka min mejl via PM.
Fast så ser inte drevhållarna ut till 17" fälgarna . 18" fälgarnas drevhållare passar inte på 17" .
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|