Om jag utökar urvalet till GSX-R 750 00->02, CBR 954 eller CBR 600 -04?
Vilken passar en medelmåtta bäst på bana?
Skall även tilläggas att jag är 194cm om det nu påverkar valet ngt.
Om jag utökar urvalet till GSX-R 750 00->02, CBR 954 eller CBR 600 -04?
Vilken passar en medelmåtta bäst på bana?
Skall även tilläggas att jag är 194cm om det nu påverkar valet ngt.
Ja då står det en GSXR 750 på uppfarten.
Riktig skitcykel att ligga o fisköra med i stan men får se vad den går för på bana
Håller med dig där DR-Zätare, bromsarna kunde varit bättre...
Ja då står det en GSXR 750 på uppfarten.
Riktig skitcykel att ligga o fisköra med i stan men får se vad den går för på bana
Håller med dig där DR-Zätare, bromsarna kunde varit bättre...
Är mer att den är så fysiskt liten att jag sitter så ihopkrupen att det är svårt att ha full koll i låga hastigheter. Köra lite fortare funkar och det är ju det den är till för.vet inte vilken årsmodell du har av gsxr men nyare tycker jag funkar riktigt bra i stadstrafiken (har en 08a), men jag har hört från andra att man bör Flash-tuna sin 750 för mindre ryckig gång på låga växlar och låga varv. jag går i dom planerna jag med så vi får se vad som händer
Nope, provade ingen då jag inte hittade ngn prisvärd i min närhet.Provade du en 954? Grattis till en gixxer, ja tror fortfarande att du hade trivts bättre med en 954 på bana Skulle alla dagar i veckan hellre kört min gamla 954 på bana än min K6 1000.
Ja okej antar det blev en omkring 2000, och dom har jag inte provkört faktiskt.Är mer att den är så fysiskt liten att jag sitter så ihopkrupen att det är svårt att ha full koll i låga hastigheter. Köra lite fortare funkar och det är ju det den är till för.
Japp så är det, 2001.Ja okej antar det blev en omkring 2000, och dom har jag inte provkört faktiskt.
Hur som, grattis till Hoj. och se till o ha kul
Ja där ser man, har oxå kollat efter en 2001-2003 för ev bankörning (jag har inte direkt råd o köra omkull min, det blir för dyrt så jag vill gärna inte köra omkull den). jag är 176, och rymms bra på min 08a, hur lång är du?Japp så är det, 2001.
Var o provsatt en -08 idag och upplevde att den var lite "rymligare" och att benen fick plats bättre vid tanken.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|