peterz
Gixxer rules...
Kablage det är ju en del i fram gömmer ni det bakom SF-kåpan?? Eller annan smart lösning. Håller själv på med en R750 -02.
peterz skrev:2630543Kablage det är ju en del i fram gömmer ni det bakom SF-kåpan?? Eller annan smart lösning. Håller själv på med en R750 -02.
AndreasNo skrev:2633735fan va fina... gör ett par te mig mee :S
MangeH skrev:2633766Ha ha. Det får du göra själv .
MangeH skrev:2633707Nu blir det fotpinnar fram också! På ena bilden sitter fotpinnarna ihop med framaxeln. Ska dra en gängstång(M12) genom och skruva ihop dem.
NisseNutz skrev:2634328Har du svarv och andra verktyg på jobbet eller har du införskaffat dig egna?
Kul att se vad ens gymnasiekunskaper om svarv, fräs och svetsning kan leda till. Utbildar mig på ett industrigymnasium som man får lära sig allt sånt på
MangeH skrev:2635553Svarv, fräs, pelarborr, TIG- och MIG-svets finns på jobbet till förfogande...
NisseNutz skrev:2635691Schyst egen firman eller? Vad gör företaget?
MangeH skrev:2635774Jag är reparatör på ett stort företag som tillverkar lastbilar...
NisseNutz skrev:västervik
MangeH skrev:2630852På min förra jag byggde drog jag in det mesta bakom ramen på höger sida. Det som var nödvändigt att ha utanför tejpade jag ihop till en "kabelstam". Säkringsdosan satt jag fast i en av motorskruvarna nere på höger sida.
Det är väldigt trångt mellan motor och ram så det var ett h..vete att få in kablarna. Ska försöka göra det lite mer seriöst på denna...
Slappa skrev:2636907Skulle tippa på att de var Scania han tänkte på också då de ligger i O-hamn!
MangeH skrev:2643842Nu återstår lite längre vajrar, 12-stag, crashpuckar mm.
Silverryggen skrev:2643846MEN, på med isdäcken nurå
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |