Wimpa: 1700 i månaden tror jag att jag betalar. IF, hojen står på mig.
Asså R6 köper man för att det finns bra priser på dom, annars tycker jag inte det är något vidare val, visst den är snygg, jag ger den det! Men en stor nackdel har den, allt för många som har den. Därför känns CBR, GSXR å Kawwa som rätt mkt roligare köp. Kört honda hela tiden, men hade jag fått välja igen hade det nog blivit en Suzuki, deras nya maskiner e så grymt snygga.
Va gäller effekten när hojen är strypt så är det helt okej på 1an - 2an med strypt, sen är det la inte svinmkt att hämta direkt. Körde nog aldrig på 5-6ans växel när jag körde stypt.. Effekten dör typ vid 8000-10000rpm ändå. Men visst, har man inte kört hoj innan så drar det iväg bra ibörjan, som en bättre bil typ.
Du kommer tyckta att det är så jävla roligt ändå, men kör med andra, mkt roligare, hade själv svårt att hitta folk att köra med i början och det blev lite tråkigt efter ett tag, kör med lite andra nu å det är grymt mkt roligare, bli lite varm i kläderna själv sen är det bara att fråga runt å hänga på.
Men köp ingen SV650 å va folk snackar om, lika kul me sporthoj + att du kommer att göra dina polare så in i helvete mkt mer avundsjuka å tjejerna så in i helvete mkt imponerade me en R6...Bara ljudet är ju halva upplevelsen.
Lycka till!