en fråga! vill dreva ner från original (17) till 16, vart kan man hitta drev, hittar bara originaldrev möjligtvis skulle det va intressant med större bakdrev åsså hojen är en gixxer 750 00:a
Byt till 520 kedja. Då brukar drevutbudet öka markant.
en fråga! vill dreva ner från original (17) till 16, vart kan man hitta drev, hittar bara originaldrev möjligtvis skulle det va intressant med större bakdrev åsså hojen är en gixxer 750 00:a
Finns på www.gixxer.se
nej jag hittar inte 750 -03 !?
Någon som vet hur man snyggar till bakdelen på GSX-R 2001? vill inte köpa undertail och montera.
Söker även några snygga blinkers fram/bak tips?
Enligt den här sighten väger dom lika mycket:
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gsxr750 90.htm
Enligt den här sighten väger dom lika mycket:
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gsxr750 90.htm
Men fan... dra inte in jänkarnas skitdåliga stavning här i Sverige också.
"Site" ffs!
Är det någon som vet var man kan köpa de "triangelformade" kontaktblocken som används vid anslutning till bland annat ECU:n (och på lite andra ställen)? Mina Googleskillz är inte till stor hjälp. Teknikmagasinet, Kjell & Co, Conrad och CO har inte såvitt jag kan se.
Eller skall man vända sig till ngn skrot o hoppas på att de har ngn trasig kabelstam inne?
Så... Det handlar om en GSX-R 750 från 2000, som gått 3150 mil. Den är registrerad som 25 kW och strypningssatsen finns. Bensinlampan lyser tydligen konstant, men det var tydligen något fel på den. Sitter ett Blueflame-slipon på den. Ser helt ok ut på fotot, det lilla man ser.
Är 40.000 ett ok utropspris på den, utifrån den lilla info ni fått, som även jag har att utgå ifrån?
35.000kr oskruvad och 30.000kr skruvad
Tycker iaf jag
Menar du om köparen är skruvad eller oskruvad, eller säljaren, eller hojen?
Som du därmed räknade ut så förstod jag inte riktigt vad du menade med oskruvad och skruvad. Om skruvad = servad, nya däck osv, så borde väl dina pristips vara tvärtom? Är lite smått förvirrad.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|