Håller på och kollar på en 750 årsmodell 2000. Något speciellt man ska kolla på dessa? gått 2700mil svensksåld. 2700mil känns långt men kanske jag som är mil fixerad...
Håller på och kollar på en 750 årsmodell 2000. Något speciellt man ska kolla på dessa? gått 2700mil svensksåld. 2700mil känns långt men kanske jag som är mil fixerad...
Har lyckats kommit över en gixxer motor, 750 07:a med styrbox, spridare, helsystem och allt. Det jag behöver nu är allting annat! Det är ingen som vet om en reggad ram, en 600/750 med rasad motor, eller liknande ?
Hit me back vad ni än har att berätta !
Du kan få köpa hela min 750 k7a till reapris.. så har du en du ju en extra motor till den!
hehe, reapriset du erbjuder är ? ;D
nån som har en mekhandbok till 97 års modell (96-99 tror jag) och kan kolla hur mycket olja som rymms i gaffelbenet?
svar: 480 ml
Tjena!
Jag har en 750 -00 och behöver en ny kåpa till vänstersidan. Vet någon om jag kan använda kåpor från -00 till -04? eller gjordes det någon uppdatering innan -04?
Mvh
2004 kom den nya modellen, de kåpor du kan använda är från årsmodell 2000, 2001, 2002 eller 2003
nån som har en mekhandbok till 97 års modell (96-99 tror jag) och kan kolla hur mycket olja som rymms i gaffelbenet?
svar: 480 ml
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |