Tsssk...svarta gixxrar rules.
View attachment 384526
Japanskan i bänken hos Motospeed idag, öppet hus å' allt. I händerna på den alltid lika grymme Emil "Aelm" Almgren.
Standard med DNA-filter gav damen 127 på slangen, min lilla goding leverade.
Grattis som tusan, bara ut och inte släppa den under 10k RPM så är den snart inkörd. Vad har du för planer för den? Kolfiber? System? PC+mappning? Kul att se hur andra moddar sina hojar. Får väl lägga upp en lista och lite bilder med allt jag gjort på min.
Ha det så kul nu då.
PS. Gött du skaffade en med rätta färger, en Gixxer som inte är blå/vit är ingen Gixxer. Haha nu får jag väl alla med andra färger mot mig men det bjuder jag på. DS
Rizoma och Valter Moto har snygga lösningar.
Jäkligt sent svar (med drygt ett halvår)... Men nog ser du skillnad på ett nyare system och ett från -02? Om inte annat på färgen eller hur rent det är? Hojen bör definitivt mappas om med ett helsystem, smällarna du har/hade beror på att den går/gick för magert.På hojen sitter ett arrowsystem, hel säger förra ägaren, men hur verifierar jag det själv? Dessutom säger han att den inte är mappad efter detta system installerades, borde den inte gå rätt ojämt och knasigt isf? det enda jag märker är att den baktänder, alltid bara en gång, när man släpper av gasen vid mellanhöga varv när man tryckt på lite. och hur är det med baktändningar egentligen, är dom helt harmlösa för hojen?
Jäkligt sent svar (med drygt ett halvår)... Men nog ser du skillnad på ett nyare system och ett från -02? Om inte annat på färgen eller hur rent det är? Hojen bör definitivt mappas om med ett helsystem, smällarna du har/hade beror på att den går/gick för magert.
Skillnaden mellan original och PC3/Arrow på din generation av hoj bör se ut ungefär som bifogat om den bänkats.
View attachment 384529
Du lär få bullerproblem på bana. Om du kollar i GSX750 K8 tråden så har en kille nere i skåne haft en Yoshi burk och blev svartflaggad nästan varje gång på knutstorp. Han bytte till hurric eller arrow. Mitt cheapcharlie kraschavgas klarade 14500 varv på tvåan förbi samma märpunkt.
Sorry,det var inte helsystem utan slipon vi har och som jag refererade till.
Paket idag från sportsbikeshop.co.uk Bra priser, grym kundservice och snabb leverans.
View attachment 386617 View attachment 386618
Läckert!
Själv väntar jag på en överföring till paypalkontot...så man får fingra iväg en order på ett helsystem från Yoshi (velar lite R77 vs TRC...kolfiberpipa blir det iaf) och en PCV.
Lutar åt att det blir lite mer kolfiber bara för att man kan, en framskärm och en hugger kanske?
/J
Paypal?
Skatteåterbäring!
Läckert!
Själv väntar jag på en överföring till paypalkontot...så man får fingra iväg en order på ett helsystem från Yoshi (velar lite R77 vs TRC...kolfiberpipa blir det iaf) och en PCV.
Lutar åt att det blir lite mer kolfiber bara för att man kan, en framskärm och en hugger kanske?
/J
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |