Okej tack. Har kollat lite youtube-filmer och de säger inte särskilt mycket men ljudet verkar få mer fyllnad av ett helsystem mer så som jag är ute efter. Varför säljer du dina prylar? Gjort dig av med hojen?
Om man byter helsystem, måste man ha en Bazzaz-pryl eller göra något speciell ny mapping för att hojen ska må bra eller är det bara för extra trim?
Jag säger dessa prylar för att jag gjort mig av med hojen på grund av personlig fysisk skada. Jag älskade min gsx-r750 2011 och skulle gärna fortsatt köra den! Men både helsystem och Bazzaz är komplett och i nyskick.
Jag hörde att det går att köra helsystem utan att ändra bränsle/luft blandningen, men det är inte att rekommendera att göra så, för hojens bästa. Jag tror att så länge man kör med dB-killer i hela tiden så är det ok. Men det vill man kanske inte
Men att köra med Bazzaz ger perfekt blandning, mer effekt, Quick shifter och möjligheten att ändra mappning och tc under körning! Dessutom har jag det extra tillbehör som känner av bränsle/luft efter förbränning och lagrar informationen och föreslår ändring i Bazzaz -programmet. Det blir som att köra i bänk i stort sett varje meter! Det har blivit ett mycket vanligt tillbehör för racing, inte minst i Danmark!
Du kan skriva mess till mig med kontakt uppgifter så kan vi prata om du har flera frågor eller vill höra mer!
Last edited: