Tjenare,
Kommer eventuellt köpa en blåvit 750 från 2011 men är lite skeptisk till färgen. Vill helst ha en svart. Har kollat lite på ebay efter kit men det är lite oklart om tanken är lackad eller har kåpor? Har aldrig haft en suzuki förut så jag ber om ursäkt om frågan är dum! Men är den blåa tanken lackad? Måste man med andra ord lackera om den för att få hojen helt svart?
Tack!
Lackad!
Uppfattat, tack! Ska fundera på saken ändå!
Någon som är intresserad av en gul GSX-R750 -00?
Dåligt bakdäck och behöver besiktas är nackdelarna.
I övrigt en fin cykel!
Tjenare gott folk.
Jag har en prisfråga.
Är i köpartankar på en Gsxr 750 årsmodell 1985
Tror skicket är som det borde vara, dvs bruksskick. Hojen var besiktigad senast 2010 tror jag.
Blå/vit.
Vad är skäligt att betala för en sådan?
Mvh Ola
Fast nu handlar det om en ikon.Gav 21 för en 98 för två år sen så tycker 15 va i överkant
för ung för att förståFast nu handlar det om en ikon.
Gav 21 för en 98 för två år sen så tycker 15 va i överkant
Jag harde en 2011 och den hade blå tank original. Har för mig det var några rätt tjocka märken från Suzuki klistrade på nånstans, men jag kan minnas fel.
Jag hade ett Arrow helsystem och ett Bazzaz-kit för bränsle/luft med quickshifter, mapswitch och traction controll. Grejerna hittas på tradera och jag var ruskigt nöjd med både Arrow och Bazzaz.
Inte för att jag testade slip-on, men min erfarenhet av helsystem talar iallafall om att man då får mer effekt och riktigt bra gas-respons. Åtminstone om man väljer ett bra märke. Arrow är bra, det är därför dom syns så mycket i racing, ända upp i Motogp klassen
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|