Oskan
Medlem
Hej alla glada Är det någon som har bilder på sin hoj eller någon annans hoj med undertail? Jag vill ha en undertail men vet inte hur mycket jobb det är för att få dit den? Ska det kapas i plasten mm?
Hej alla glada Är det någon som har bilder på sin hoj eller någon annans hoj med undertail? Jag vill ha en undertail men vet inte hur mycket jobb det är för att få dit den? Ska det kapas i plasten mm?
När jag bytte så var jag tvungen att kapa bort lite plast, tror inte detta krävs på alla undertails du köper dock. Annars är det enkelt att få dit den, inga problem alls.
Är det något speciellt man bör se upp med på en gixxer 750 -98?
Finns det några gixxervänliga försäkringsbolag?
Nån som vet förresten var man får tag i mätartavlor till sin -97?
Original eller bling-bling?
Du har inga bilder?
Börjar bli dags för ett nytt bakdäck då en besiktning närmar sig... Det sitter ett 180 på nu, nån som kör med 190 bak som kan tala om hur hojen är o köra med detta? Ändrar sig kör egenskaperna något?
Är inte 190 standard på -96rna? På 98:an var det iaf det och det funkade alldeles ypperligt både på bana och på gatan. Har kört med både 180 och 190 och skillnaden var obetydlig.
Är inte 190 standard på -96rna? På 98:an var det iaf det och det funkade alldeles ypperligt både på bana och på gatan. Har kört med både 180 och 190 och skillnaden var obetydlig.
hur är -00 att köra? bra köp? har nämligen en sådan på gång nu i dagarna. gått 20k, väldigt fräsch över lag.. känner killen som har den. nogrann lirare.. skulle va kul att höra lite åsikter.. tack på förhand! tjo[/Q
bra köp kör på
hur är -00 att köra? bra köp? har nämligen en sådan på gång nu i dagarna. gått 20k, väldigt fräsch över lag.. känner killen som har den. nogrann lirare.. skulle va kul att höra lite åsikter.. tack på förhand! tjo
hur är -00 att köra? bra köp? har nämligen en sådan på gång nu i dagarna. gått 20k, väldigt fräsch över lag.. känner killen som har den. nogrann lirare.. skulle va kul att höra lite åsikter.. tack på förhand! tjo
Hallåj!
Jag har nyss skaffat mig en R750 -97:a, vet ni om det finns något bra ställe att få hem en service manual till datorn (typ pdf-format)?
Hallåj!
Jag har nyss skaffat mig en R750 -97:a, vet ni om det finns något bra ställe att få hem en service manual till datorn (typ pdf-format)?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|