Mr K
I win, you loose!
Läste igenom hela tråden igen och fick mig lite goda skratt ....hihiGSXR1100R skrev:Klantskallar
1. Mr K (klotar efter 35 mil med ny hoj)
Hoppas jag platsar på listan iår ......
Läste igenom hela tråden igen och fick mig lite goda skratt ....hihiGSXR1100R skrev:Klantskallar
1. Mr K (klotar efter 35 mil med ny hoj)
Det viktigaste är att snön ligger kvar när detta moment skall utföras samt att rondellen måste vara både kall, blöt och grusig, vurpor premieras högt och ger förtur på listan.xyx skrev:Antar att det är knäskrap i rondell innan vecka 12 som avgör om man platsar eller ej.
varför gällde inte det mig????GSXR1100R skrev:vurpor premieras högt och ger förtur på listan.
Rakt fram in i staket är enbart klantigt, man måste knäskrapa i rondell för att kvala in.Mr K skrev:varför gällde inte det mig????
Rakt fram i bollhavet i 85 km/h då?GSXR1100R skrev:Rakt fram in i staket är enbart klantigt, man måste knäskrapa i rondell för att kvala in.
Here we go again... eller?valmers skrev:Rakt fram i bollhavet i 85 km/h då?
GSXR1100R skrev:Rakt fram in i staket är enbart klantigt, man måste knäskrapa i rondell för att kvala in.
20km/h rakt in i en sten innan man lämnat Statoil är oxå en merit ...... eller???Tsunami skrev:Jag tycker nog att klota in i ett staket på det dät sättet kräver en högre talang
Det tar tydligen flera år att lära sig att sabba en ny hoj sådär fort
Själv har jag lyckats som bäst efter 600mil
TouchMan65 skrev:Hmmmmm påminner mig om någon som wheelade utanför Statoil / hemmet med flickvännen därbak och......hon hamnade på gatan?
gamle skrev:SSSSSSS sånt kan man bli banad för :kocko
hehe ..... den vurpan för juh creds med sig ..... hon blev ju dumpad .... muhahahahahahaTouchMan65 skrev:Hmmmmm påminner mig om någon som wheelade utanför Statoil / hemmet med flickvännen därbak och......hon hamnade på gatan?
Mr K skrev:hehe ..... den vurpan för juh creds med sig ..... hon blev ju dumpad .... muhahahahahaha
Det är bara fjollvurpor som räknas negativt.
Mr K skrev:hehe ..... den vurpan för juh creds med sig ..... hon blev ju dumpad .... muhahahahahaha
Det är bara fjollvurpor som räknas negativt.
Mr K skrev:20km/h rakt in i en sten innan man lämnat Statoil är oxå en merit ...... eller???
det e fjolletxyx skrev:Definiera fjollvurpa! Rullgrus och staket?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|