GSXR1100R lista på rutinerade säkra förare

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Maverick_ou812 skrev:
:felämne Kan svara på det redan nu. Nope, inte i min regi iallafall, befinner mig på sydligare nejder till påsk. GSXR1100R kanske roddar en? Han ville ju vara med förra året men bangade på grund av dimma, kallt väder eller vad det var. Och hujedamej vad kallt det var... men jag tror den egentliga anledningen döljer sig nånstans i denna tråden. :) :backontop
Suck... here we go again, du vet mycket väl att vi andra körde en egen långrunda denna dag, Rössjöholm, Våxtorp med knäskrap i rondellen samt Österlen hem.

I övrigt så är jag i Brno denna påsk och kör Road Racing på GP banan utan termosar och flaggor.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
GSXR1100R skrev:
Suck... here we go again, du vet mycket väl att vi andra körde en egen långrunda denna dag, Rössjöholm, Våxtorp med knäskrap i rondellen samt Österlen hem.

I övrigt så är jag i Brno denna påsk och kör Road Racing på GP banan utan termosar och flaggor.
Sucka nu inte! :pannkyss Jag kivas bara med dig. Lite skoj får man väl ha? Jag vet att ni körde en 30+ runda med något senare start. :tummenupp

Brno utan flaggor? Hur ska det gå? Inga gula, röda, gröna eller schackrutiga heller???? :confused:

Rogerr

Radical Touring
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jo då
Maverick_ou812 skrev:
Jag vet att ni körde en 30+ runda med något senare start. :tummenupp

Det är liksom det som är finnesen med oss rutinerade, vem fan vill ge sig upp i ottan för att ut o frysa? :va
Framåt två tre när treon gör lite verkan är det dags att ut och åkamed hojen. :)
GSXR11000RR är en mästare på starttider. :tummenupp :D

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
Rogerr skrev:
Det är liksom det som är finnesen med oss rutinerade, vem fan vill ge sig upp i ottan för att ut o frysa? :va
Framåt två tre när treon gör lite verkan är det dags att ut och åkamed hojen. :)

Är du man eller mus!? Visa att du tål lite svalka......finns kanske någon som vill värma dig annars?? :D :tuttar

Cat

Spinner som en katt...klöser som en puma
Gick med
13 Oct 2004
På landet...i ett hus vid skogens slut...
Hoj
Harley 1340 till gata & strip. Och så lite kärlek på gubbens Super Twin Nitro bike + ett par lik-hojar
TouchMan65 skrev:
Är du man eller mus!? Visa att du tål lite svalka......finns kanske någon som vill värma dig annars?? :D :tuttar
Här har vi ett exemplar av ett inlägg där skrivaren inte känner den han riktar sitt inlägg mot.. :arsele

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Rogerr skrev:
Hörrududu... hade du varit rutinerad (festare) så hade du inte behövt Treo, då hade du slutat dricka i tid! :hihi Har förresten några av dina öl liggande här! Sparas till nästa "Pedalens" kanske? :fyllisar :pannkyss

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Maverick_ou812 skrev:
Hörrududu... hade du varit rutinerad (festare) så hade du inte behövt Treo, då hade du slutat dricka i tid! :hihi
Rutinerade festare BEHÖVER treo .... annars är man en fjollfestare ...... hehe

Deagol

En vit en vit
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
ZX 10 R NINJA -09
Mr K skrev:
Rutinerade festare BEHÖVER treo .... annars är man en fjollfestare ...... hehe

Erh fan K du får hänga med till Roskilde där festar man allt annat är till för Amatörer :banana :fyllisar :Bugar

Robz

Guest
.....rutinerade förslag emottages:
Köra Lelle-träffen på Gotland med 3-dagars pass på banan, eller köra SSEMSE 1 dag på Knudan? (Fanskapen kolliderar :huvet )

Mitt rutinerade sinne säger SSEMSE :yoparty

Någon som skall till customträffen på Gotland?

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Robz skrev:
Köra Lelle-träffen på Gotland med 3-dagars pass på banan, eller köra SSEMSE 1 dag på Knudan? (Fanskapen kolliderar :huvet )

*Superlight*, Ducati Girl, Svane, Busberra as far as I know.

Robz

Guest
Maverick_ou812 skrev:
*Superlight*, Ducati Girl, Svane, Busberra as far as I know.
Hmmmm...... har dessa köpt Viragos :confused

1. Hört rykten att det kostar 40 000 att hyra en heldag och dagar fortfarande är lediga!!!??
2. Varje Tisdag är öppen heldag för alla att gazza - vi är några som kommer ta en sådan dag :Bugar
3. Den aktuella Fredagen kommer det att vara sol på Knudan, o regn på Gotland :fakta
4. Detta året är det min tur att vinna WIZ-puckarna!

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
Robz skrev:

Det blir totalt 6 heldagar på GR under Lelleveckan (bandagarna har ju som sagt inte med själva Lelleveckan att göra och kommer att skötas seriöst) och man kan då lösa 3-dagars pass som blir betydligt billigare :)

Självklart ska du dit, vi ska köra alla dagarna :yoparty

Robz skrev:
Hmmmm...... har dessa köpt Viragos :confused

Du är gammal o förvirrad, den dagen det är dags för rullator, så blir det inte en Virago iallafall :hihi

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Är inte rutinerad ...men faller inte för grupptryck! :hihi

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
JKay skrev:
2075189 Är inte rutinerad ...men faller inte för grupptryck! :hihi
Helt rätt inställning, du kör i ditt eget tempo, tänk om fler nybörjare vore lika smarta som du :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år